PGP freeware?
Fra : Peter Jensen

Dato : 19-09-05 18:30

Hvor kan jeg downloade en PGP freeware version? Hvis man klikker på
Freeware download på den offielle PGP side bliver man ført til en trial
version af PGP 9.0.

Mvh
Peter

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-09-05 18:31

Peter Jensen <fup@invalid.dk> crashed Echelon writing

> Hvor kan jeg downloade en PGP freeware version? Hvis man klikker på
> Freeware download på den offielle PGP side bliver man ført til en trial
> version af PGP 9.0.

www.pgpi.com

PGP blev opkøbt af NAI for nogle år tilbage så freeware versionen er en
noget ældre version.

--
Bjarke Andersen

Fra : Martin Schultz

Dato : 19-09-05 19:45

Peter Jensen <fup@invalid.dk> skrev 2005-09-19:
> Hvor kan jeg downloade en PGP freeware version? Hvis man klikker på
> Freeware download på den offielle PGP side bliver man ført til en trial
> version af PGP 9.0.

Når de 30 dages prøvetid er gået på PGP 9 kan man vælge at købe den
fulde version er forsætte med PGP free.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-09-05 20:34

Peter Jensen wrote:
> Hvor kan jeg downloade en PGP freeware version? Hvis man klikker på
> Freeware download på den offielle PGP side bliver man ført til en trial
> version af PGP 9.0.

Maa jeg tillade mig at spoerge hvilken funktionalitet i PGP det er du er
efter?

Fra : gil

Dato : 20-09-05 16:54

http://the.earth.li/pub/pgp/pgpi/

--
gil

Fra : Christoffer T

Dato : 01-10-05 19:59

Peter Jensen wrote:

> Hvor kan jeg downloade en PGP freeware version? Hvis man klikker på
> Freeware download på den offielle PGP side bliver man ført til en trial
> [...]

Du kan prøve GnuPG, der følger med de fleste Linux distributioner.
Der ligger en artikel om den her http://www.linuxjournal.com/