Hvordan fjernes Norman Firewall?
Fra : Poul

Dato : 16-09-05 13:49

Jeg anvender Norman Antivirus. Efter sidste opdatering af softwaren var der
pludselig installeret "Norman Personal Firewall". Den ønsker jeg ikke at
anvende, men jeg kan ikke finde ud af at fjerne den.

I følge manualen afinstalleres den ved at vælge "Start" -> "Kontrolpanel" ->
"Tilføj/fjern programmer". Der kommer dog ingen Norman-programmer tilsyne på
listen over programmer, der kan fjernes. Der er ingen uninstall-programmer i
Norman-mappen, og jeg kan ikke finde noget menupunkt, der fjerner (eller
evt. blot disabler) firewall'en permanent. Hvad gør man så?

mvh Poul

Fra : Michael

Dato : 16-09-05 13:59

Poul wrote:

> [...]
> Der er ingen uninstall-programmer i Norman-mappen, og jeg kan ikke
> finde noget menupunkt, der fjerner (eller evt. blot disabler)

Hej Poul
Kontakt Norman, de har en kanon service

Michael

Fra : kk

Dato : 17-09-05 10:15

"Poul" <falsk@adresse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> menupunkt, der fjerner (eller evt. blot disabler) firewall'en permanent.

Højreklik på Norman-ikonet i proceslinien.
Vælg Konfigurationseditor.
Fjern fluebenet ved Firewall.

mvh
kk

Fra : L.E.P.

Dato : 17-09-05 12:38

Fri, 16 Sep 2005 13:48:37 +0100, skrev "Poul" <falsk@adresse.dk> :

> [...]
>Norman-mappen, og jeg kan ikke finde noget menupunkt, der fjerner (eller
>evt. blot disabler) firewall'en permanent. Hvad gør man så?

Her kan du læse hvordan du fjerner firewallen:

http://www.norman.com/Support/FAQs/Norman_Internet_Control/17764/dk

Hilsen Lars

Fra : Poul

Dato : 20-09-05 10:25

"L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> wrote in message
> Her kan du læse hvordan du fjerner firewallen:
>
> http://www.norman.com/Support/FAQs/Norman_Internet_Control/17764/dk

Tak til alle!

mvh Poul