Virtuel PC, netforbindelse?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 28-10-05 12:33

Hej Macvenner!

Jeg håber at I alle har det godt

Det er lang tid siden at I har hørt fra mig, her en lille briefing:

Kom jo helskindet gennem bibelbæltet, men det holdt sgu´hårdt!

Især da jeg skulle købe Gin og Tonic i nærmeste Walmart, og den mindste
Gin flaske var på 2 liter, og kostede 84 kr.!!
(Smagte iøvrigt fint nok, til min store overraskelse ;)

Grunden til at I ikke ser mig så meget mere, er at hvis jeg støder på
noget som interesserer mig, er jeg typen, som kun beskæftiger mig med
dén ene ting.

Det skete med Mac, men med tiden måtte jeg erkende at det var en for
stor mundfuld, især fordi jeg har store ambitioner :-/

Intet mindre end at blive en "Mini Reippuert" kunne gøre det, det siger
lidt om ambitionsniveauet!

Jeg er stadig vild med Mac, men har kastet mit fokus på noget andet som
er nemmere for mig, og som giver mere håndgribelige resultater, nemlig
Poker

Jeg spiller udelukkende freeroll turneringer, hvor der typisk er 500-800
spillere.
I lang tid røg jeg ud, placeret blandt de 40% bedste, og kunne ikke
komme over den hurdle.
Men pludselig faldt det i hak, og nu ligger jeg nogenlunde stabilt
blandt de 10% bedste. Nu skal jeg bare over den sidste hurdle

Men på et punkt er det dybt sørgeligt, og jeg føler mig bombet langt
tilbage i tiden, idet at 99% af pokerrooms, kun kan spille med Win PC

Nu har jeg så gang i Virtuel PC på Alu PB "12" (10.3.9) Det er VPC 6,
med Windows 2000.

Jeg har sat VPC til "virtuel switch", og når jeg surfer rundt på nettet
går det fint, men når jeg logger ind på Pokerchamp.com, mister den
forbindelsen hele tiden, genopretter kontakt ,som kun holder i 3
sekunder før forbindelsen ryger igen.

Jeg har firewall på Mac slået til, men IKKE afkrydset nogle af de
forskellige delingsmuligheder.

Jeg har ikke styr på firewall i Windows :-/

Er der nogle af Jer, som har et løsningsforslag, der kan bringe mig til
de gode turneringer?

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge