Nyhederne på TV2?
Fra : Niels S. Eliasen

Dato : 27-10-05 11:04

hejsa
er det bare mig, eller kan maikke se Nyhederne fra TV2 på MacOSX/Safari ??

Der kommer et vindue op, med "Du skal have Windows 98 eller bedre....."
jotak! det er markant bedre, men åbenbart ikke i ders smag.....

niels

Fra : Martin Helbo

Dato : 27-10-05 11:47

Niels S. Eliasen wrote:
> hejsa
> er det bare mig, eller kan maikke se Nyhederne fra TV2 på MacOSX/Safari ??

Det må næsten være dig, jeg kan i hvert fald sagtens se den.

/Martin

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 27-10-05 14:15

> Det må næsten være dig, jeg kan i hvert fald sagtens se den.

hvordan?

/JD

Fra : Martin Helbo

Dato : 03-11-05 15:05

> hvordan?

Undskyld, jeg misforstod. jeg troede det var deres site han ikke kunne se.

/Martin

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 27-10-05 14:58

Hej Niels

Ingen problem med Mozilla og WaMCom (Mozilla variant).
mvh. Erik Richard

Niels S. Eliasen wrote:
> er det bare mig, eller kan maikke se Nyhederne fra TV2 på MacOSX/Safari ??
>
> Der kommer et vindue op, med "Du skal have Windows 98 eller bedre....."
> jotak! det er markant bedre, men åbenbart ikke i ders smag.....

KMLDenmark by Erik Richard S¿rensen, Member of ADC
<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 27-10-05 16:47

Erik Richard Sørensen skrev:
> Hej Niels
>
> Ingen problem med Mozilla og WaMCom (Mozilla variant).

Hvor finder du udsendelserne? Så vidt jeg kan se kan de kun findes på
Sputnik, og det virker da ikke med mac.

/JD

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 27-10-05 17:17

Hej Jimmy

Når der ikke specifikt står noget om TV2Sputnik, så går jeg ud fra, det
er deres site generelt set.

Og hvad angår TV2Sputniks 'live' uds., så kan jeg heller ikke se dem.

mvh. Erik Richard

Fra : Niels S. Eliasen

Dato : 27-10-05 22:06

On 2005-10-27, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:
> [...]
> er deres site generelt set.
>
> Og hvad angår TV2Sputniks 'live' uds., så kan jeg heller ikke se dem.

ok....altså... hvis det var uklart.. så beklager jeg... TV2's hjemmeside som
sådan virker ok, men den her "Sputnik"(man fristes til at sige Sprutnik!), kan
jeg ikke få til at vise nyhederne..
TV2's hjemmeside som sådan er rimelig... øhh uinteressant, men nyhederne er
selvfølgelig interessante!
og den vil bare ikke!

niels

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 28-10-05 09:58

> [...]
> som
> sådan virker ok, men den her "Sputnik"(man fristes til at sige Sprutnik!),

Jeg synes din oprindelige post var ret klar, så jeg forstår ikke
misforståelsen.

Men nej, der er intet at gøre. Sputnik kræver Windows, og TV2 har besluttet
at flytte Nyhederne dertil.

Find et andet site.

/JD

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 28-10-05 11:26

news.cybercity.dk wrote:
> Men nej, der er intet at gøre. Sputnik kræver Windows, og TV2 har besluttet
> at flytte Nyhederne dertil.

De skulle kunne hentes som video-podcasts fra November:

http://www.mediamac.dk/index.php/news/show/id=14489

/Andreas

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 28-10-05 12:14

news.cybercity.dk <xxx@xxx.dk> wrote:

> Men nej, der er intet at gøre. Sputnik kræver Windows, og TV2 har besluttet
> at flytte Nyhederne dertil.

Der er dog forlydener om at TV2 er blevet angrebet af podcast bacillen
og vil tilbyde nyhederne i et format som kan afspilles af den nye video
iPod.

Fra : Niels S. Eliasen

Dato : 28-10-05 23:41

On 2005-10-28, news.cybercity.dk <xxx@xxx.dk> wrote:

> [...]
> misforståelsen.
>
> Men nej, der er intet at gøre. Sputnik kræver Windows, og TV2 har besluttet

ok... men hvis man nu gerne vil se TV2's nyheder... hvorfor kan de
skvadderho'der ikke finde et format som passer til alle ???
er der nogen som har kontaktet TV2 og forelagt dem denne delikate sag?

niels

Fra : Bjarne D Mathiesen

Dato : 01-11-05 21:56

http://www.dr.dk/p1/menneskerogmedier/arkiv.asp?action=showarticle&id=38872