Vurdering af 12" iBook
Fra : Karen Seiersen

Dato : 18-10-05 13:49

Hej NG

Salgsvurdering af 12" iBook - CPU 500 MHz - PowerPC G3- CD Drev - 2 USB
+ 1 Fireware - OS X ver. 10.2 købet 09.08.02

iBooken er født med med 128 MB Ram + 20 GB Hardisk
der er isat ekstra 512 MB Ram = 640 MB Ram ialt
samt ny 80 GB hardisk juni 04

Evt. kan Airportkort medfølge.

Det skal bemærkes at CD Drev er let defekt - nogen gange vil skuffe ikke
blive inde med ilagt CD, men med lidt tålmodighed bliver den på plads.

Ellers meget velholdt.

Jeg er ikke klar over hvor meget en rep. evt. vil koste.

Hvis jeg vil sælge iBooken som den er hvad er den mon så værd ???

Noget bud på hvad en rep. vil koste ??

Mange hilsner Karen Seiersen

--
Mange hilsner Karen