Inkøbt musik i Itunes
Fra : Søren

Dato : 09-10-05 13:59

Hej

Jeg har en Ipod og køber af og til musik på Apple Music Store. Jeg har
tidligere haft en spilleliste i Itunes der hedder indkøbt musik, hvor alt
det musik jeg købte blev downloadet i.
Nu ligger denne spilleliste kun på min Ipod, men jeg kan ikke finde den i
Itunes. Det musik jeg har købt ligger i Itunes, hvis jeg søger efter det.

Hvordan får jeg denne indkøbt musik mappe tilbage i Itunes ?

Søren.

Fra : Michael Holm

Dato : 09-10-05 14:21

"Søren" <Fjerne_Dette _srl@get2net.dk> wrote:

> [...]
> Itunes. Det musik jeg har købt ligger i Itunes, hvis jeg søger efter det.
>
> Hvordan får jeg denne indkøbt musik mappe tilbage i Itunes ?

Det var da underligt...

Du kan - som nødløsning - selv lave en Smart Playlist, hvor den har
reglen:
Kind contains Protected AAC

Kald mappen - :Purchased
Når du har kolon først kommer den øverst i din playlister

--
Michael Holm
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk