Previous system
Fra : Flemming Rubini

Dato : 08-10-05 13:46

Jeg har haft en svært ustabil iBook. Har nu lagt et nyt system ind, og
noget hvidløg henover haxies.

Bruger det nye system noget som helst fra previous system, eller kan man
bare smide hos mig 5 Gb ud?

Flemming Rubini

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 08-10-05 14:09

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Jeg har haft en svært ustabil iBook. Har nu lagt et nyt system ind, og
> noget hvidløg henover haxies.
>
> Bruger det nye system noget som helst fra previous system, eller kan man
> bare smide hos mig 5 Gb ud?

Det nye system bruger intet fra "previous system" mappen - det har
hentet hvad det forventer at få brug for.
Grunden til at lade den ligge et par dage er, at der kan være enkelte
ting der ikke er kommet med, som du så kan hente her.
Jeg plejer (nu lyder det som om det er noget jeg gør hver anden dag) at
kyle den ud efter ca. 1 uge.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Flemming Rubini

Dato : 08-10-05 17:02

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> [...]
> ting der ikke er kommet med, som du så kan hente her.
> Jeg plejer (nu lyder det som om det er noget jeg gør hver anden dag) at

Tak for hjælpen. Det ser i øvrigt ud til at det var Instant Hijack der
medvirkede til tab af min trådløse forbindelse.

Flemming Rubini