Sort ramme i Tiger
Fra : Martin Helbo

Dato : 06-10-05 09:23

Hej

Jeg har fået nogle sorte rammer omkring enkelte ikoner, tekster eller
knapper i Tiger. Jeg har muligvis trykket på noget forkert, men kan ikke
få det slået fra igen.

Det er ikke på alle ikoner der er ramme på, og aldrig mere end én af gangen.

Det ligner mest en fejl. Men kan ikke komme på hvad det er.

Nogen der ved hvad jeg kan gøre?

/Martin

Fra : Martin Helbo

Dato : 06-10-05 09:41

Jeg har lagt et par eksempler i dk.binaer

/Martin

Fra : Steen Larsen

Dato : 06-10-05 16:40

In article <4344e319$0$9112$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
Martin Helbo <helbo@FJERNthedude.dk> wrote:

> Jeg har lagt et par eksempler i dk.binaer
>
> /Martin

Det kan være en indstiling i Universal Access, prøv at se om der skulle
være slået noget til ved en fejl/tastaturkombination.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-10-05 17:15

Steen Larsen <steen.remove@this.lykking.dk> wrote:

> Det kan være en indstiling i Universal Access, prøv at se om der skulle
> være slået noget til ved en fejl/tastaturkombination.

Det skyldes at VoiceOver er blevet aktiveret, hvilket tilsyneladende
sker ved cmd-F5. Nu er fejlen i hvert fald væk.
--
Per Erik Rønne

Fra : Martin Helbo

Dato : 07-10-05 07:42

Per Rønne wrote:

> Det skyldes at VoiceOver er blevet aktiveret, hvilket tilsyneladende
> sker ved cmd-F5. Nu er fejlen i hvert fald væk.

Tusind tak.
God weeekend

/Martin

Fra : Steen Larsen

Dato : 07-10-05 09:00

In article <434618c8$0$9181$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
Martin Helbo <helbo@FJERNthedude.dk> wrote:

> Tusind tak.
> God weeekend
>
> /Martin

Ja selv tak begge to!

Fra : Per Rønne

Dato : 06-10-05 10:07

> [...]

> Det er ikke på alle ikoner der er ramme på, og aldrig mere end én af gangen.
>
> Det ligner mest en fejl. Men kan ikke komme på hvad det er.

Næh, men jeg vil da gerne have besked om hvordan man fjerner det igen.
Jeg har også rammer om ét ikon, permanent, lige nu omkring »Følg op
(offentlig)«

Jeg tror i øvrigt ikke at det er specielt for Tiger {hvis det er Tiger
der er 10.4; hvorfor ikke bare bruge de officielle numre?}. Det er
nemlig tidligere sket.
--
Per Erik Rønne