Føle sig chikaneret?
Fra : Anders Winther

Dato : 08-06-01 14:15

Hej NG,
Er det mig eller går MC-betjente meget efter MC-ister?
Nu er jeg blevet stoppet 2 gange af en MC-betjent..
Jeg skulle bare over og hente frokost hos Dominos.. På vejen derhen hilser
jeg på en MC-betjent der kommer kørende i modsatte vejbane.. Jeg ser i mine
spejle at han laver en U-vending.. Men jeg kører stille og roligt videre (50
km/t)..
Længere oppe af vejen stopper han mig så.. "Er det din MC?".. Jeg svarede at
det var det da.. Så vil han naturligvis se mit kørekort.. Så spørger han:
"Kan den bremse og dreje?".. "jooo, det kan den da" svarede jeg.. Så
begyndte han at pille ved mønstret på bagdækket.. Jeg siger med det samme at
dækkene er fra i vinters.. "Nå men tak for kigget" sagde han og kørte sin
vej..

Umiddelbart er alt i orden på min MC.. Eller jeg har fået af vide at der
skal være en bagskærm på MC'en.. Det er der ikke.. Så det kunne han da have
snuppet mig for..

Er jeg uheldig med at køre forbi MC-betjente der keder sig, eller er det
meget generelt, at de går efter også MC-ister?

Mvh.
Anders Winther - Fra '79. Tiltrækker nok opmærksomhed. Fik kørekortet i
slutningen af sidste sæson
XJ600S - Fra '92.. Burde ikke tiltrække så meget opmærksomhed

Fra : Claus Rittig

Dato : 08-06-01 14:21

"Anders Winther" <anders@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG,
> Er det mig eller går MC-betjente meget efter MC-ister?

Det du beskriver bragte også tidligere mit tis i kog, men efter at 3 af mine
motorcykler har været stjålet, har jeg erkendt at det der med "Er det din
MC" er et spørgsmål jeg gerne vil svare på lidt tit! Det er jo faktisk mere
en service end chikane, at politiet holder øje med om ejerforholdene er ok.

De andre spørgsmål svarer jeg meget, meget flabet på, hvis jeg ved han ikke
kan knalde mig.

Rittig

Fra : Morten Juel

Dato : 08-06-01 14:48

Det er jo faktisk mere
> en service end chikane, at politiet holder øje med om ejerforholdene er
ok.
hehe tror du tyven vil sige "nej den har jeg da stjålet"

Mvh
Morten **som de ALDRIG har stoppet på MC, hehe underligt nok **

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 08-06-01 16:24

> hehe tror du tyven vil sige "nej den har jeg da stjålet"

Hmm - betjenten kender nok navnet på ejeren, allerede inden han stopper
manden.....

Rasmus
Der heller aldrig bliver stoppet på MC, men jeg kører jo osse såååå
fornuftigt....

Fra : Janus

Dato : 08-06-01 16:06

de kan sq da bare checke hans plade. og behøver da ikke at stoppe ham med
det samme.

Janus (der ikke hilser på æggeskallerne af gode grunde)

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 08-06-01 17:13

> de kan sq da bare checke hans plade. og behøver da ikke at stoppe ham med
> det samme.

Siger motorcyklens nummerplade noget om om ham der fører den har kørekort?

> Janus (der ikke hilser på æggeskallerne af gode grunde)

Og hvilke grunde er det? Jeg kan ikke komme på nogen der er gode.

Mvh
Steen

Fra : Janus

Dato : 13-06-01 16:10

> Siger motorcyklens nummerplade noget om om ham der fører den har kørekort?

Nej men snakke gik på hvorledes de stopper en for at checke om cyklen er
stjålet

> Og hvilke grunde er det? Jeg kan ikke komme på nogen der er gode.

Sidste gang jeg blev stoppet fik jeg en bøde for ikke at have medbragt mit
kørekort.

Janus

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 08-06-01 15:22

> Er det mig eller går MC-betjente meget efter MC-ister?
> Nu er jeg blevet stoppet 2 gange af en MC-betjent..

Tilfældigt, eller meget kontrol lige netop i det område. Hvad kører du med
af tøj? Jeg er aldrig blevet stoppet - hverken i bil eller på motorcykel.

Mvh
Steen

Fra : Anders Winther

Dato : 08-06-01 14:30

> Tilfældigt, eller meget kontrol lige netop i det område. Hvad kører du med
> af tøj? Jeg er aldrig blevet stoppet - hverken i bil eller på motorcykel.
Jeg bor i København, og det er da også dér jeg kører mest rundt..
I dag havde jeg min gule/sorte/grå Shoei jakke på.. Almindelige sko og
bukser.. Handsker og hjelm..
Så jeg lignede vel ikke en der lige havde lånt/stjålet en eller andens MC...

Jeg er heller aldrig blevet stoppet i bil.. Og jeg har faktisk kørt pænt
meget i bil..
Jeg er i alt blevet stoppet 4 gange på MC nu.. 2 af gangene var det min
egen fejl.. Overhalede indenom og udenom (Zig-zagede).. Kom til at overhale
et sted hvor der var fuldt optrukkede streger.. Hvis jeg havde ventet 5
meter med at overhale havde det ikke været et problem.. Men han havde
sikkert stoppet mig alligevel..
Men forstå mig nu ret.. Jeg har intet imod politiet.. Men jeg er begyndt at
få nervøse trækninger når jeg køre på min MC.. Jeg kigger mig hele tiden
over skulderen..

Mvh.
Anders Winther

Fra : Mads Lund

Dato : 08-06-01 15:34

> I dag havde jeg min gule/sorte/grå Shoei jakke på.. Almindelige sko og
> bukser.. Handsker og hjelm..

Med almindelige bukser mener du vel mc bukser eller hva'?

> Så jeg lignede vel ikke en der lige havde lånt/stjålet en eller andens
MC...

Hmm, hvor mange impuls mctyverier mon der foregår "... halløj jeg har sku
lige en boltsaks og en stor skruetrækker i baglommen, lad mig nappe en
mc......Shit jeg har sku glemt hjelmen...men det jeg bliver nok ikke
stoppet......" nej vel

> Men forstå mig nu ret.. Jeg har intet imod politiet.. Men jeg er begyndt
at
> få nervøse trækninger når jeg køre på min MC.. Jeg kigger mig hele tiden
> over skulderen..

Don't we all

Jeg kigge mig anyway altid over skulderen når jeg passerer en motorvejs
tilkørsel.

Mads Lund, vane forbryder
Ninja9RT, der kun er blevet stoppet én gang
GS750E, der var begyndercyklen og som er blevet stoppet ca 10 gange.
RS125RR, der selv siger stop når det går for hårdt for sig

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 08-06-01 16:26

> Jeg kigge mig anyway altid over skulderen når jeg passerer en motorvejs
> tilkørsel.

Det ligger lissom på rygraden....

Rasmus

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 10-06-01 12:45

> Det ligger lissom på rygraden....

husk også reste pladser og efter broer hvor de også ynder at hænge ud...

minder mig om at jeg kom kørende lidt hurtigere end resten af trafikken på
vej ud til NTI messe i Bella...da jeg lige ud af øjen krogen se en
æggeskal....som enetop kommer fra en tilkørsel på motorvejen ..jeg skynder
at komme ned på de "lovlige" 120 som resten af trafikken kørte med.....han
kommer op på siden af mig kigger meget/længe på mig før han gasser op til
130...jeg leger konges efterfølge helevejen til afkørslen til bella.....for
enden af den holder vi for rødt og han slå visiret op og siger "det gik vist
rimeligt frisk hva' " ming- "tjoo det jo et dejligt vejr ?!" æggeksla-"tjaa
jeg så godt du så mig nå men jeg ville bare lige høre hvad sådan en
koster og om den er god at køre langt på...."

og det var det !

moralen...de ved godt vi kigger efter dem....de ved også hvor vores
dovenskabs-blindevinkler er ....og de udnytter dem...så husk...drej hovedet
og kig efter...man kunne jo være heldig og spare lidt penge

Lasse
CBR1000f & Karin

Fra : Per Pedersen

Dato : 08-06-01 19:16

Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:An5U6.147$l54.9190@news.get2net.dk...

> [...]
> tilkørsel.
>
> Mads Lund, vane forbryder
> Ninja9RT, der kun er blevet stoppet én gang

Ka´det nu os´ pas´?? Har du aldrig været i Tyskland??

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen
x-antal cykler og 1 landevejsrøveri der kostede 1900,-

Fra : Thomas

Dato : 08-06-01 15:43

> Men jeg er begyndt at
> få nervøse trækninger når jeg køre på min MC.. Jeg kigger mig hele tiden
> over skulderen..

Så længe du har tingene i orden, så er der vel ingen grund til at blive
nervøs.. bare irreteret.
På den anden side tager sådan et check vel ikke ret lang tid, så slap af og
se tiden an. Hvis de fortsætter, så spørg dem hvad pokker de stopper dig
for. Om de synes et eller andet er særligt mistænkeligt ved dig... så som at
du wheelier over alle lyskryds.

kom jeg iøvrigt til for nogen dage siden.. ved et uheld søreme

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 08-06-01 16:52

> I dag havde jeg min gule/sorte/grå Shoei jakke på.. Almindelige sko og
> bukser.. Handsker og hjelm..

Lige pånær handsker nøjagtigt den påklædning én af mine kammerater kørte
rundt i - han blev stoppet hele tiden. Det gør han ikke nu - på den samme
motorcykel - iklædt læderdragt. Det kunne være de manglende motorcykelbukser
der gør det?

Mvh
Steen

Fra : Anders Winther

Dato : 08-06-01 16:00

> [...]
> rundt i - han blev stoppet hele tiden. Det gør han ikke nu - på den samme
> motorcykel - iklædt læderdragt. Det kunne være de manglende
Tjoooo..
Men jeg gider ikke at tage dem på for at køre de sølle 4 km på arbejde.. Så
må jeg nok bare lære at leve med at blive stoppet af strisserne..
Jeg ved godt at jeg burde have dem på af sikkerhedsmæssige årsager.... Men
så er der så meget.. Live and let die!

Mvh.
Anders Winther

Fra : Thomas

Dato : 08-06-01 16:05

"Anders Winther" <anders@cybercity.dk> wrote in message
> [...]

> må jeg nok bare lære at leve med at blive stoppet af strisserne..
> Jeg ved godt at jeg burde have dem på af sikkerhedsmæssige årsager.... Men
Jeg kører nu for det meste ikke i mcbukser med mindre jeg skal længere ture,
og jeg er endnu ikke blevet stoppet... fraregnet den gang for mange år siden
hvor jeg vitterlig heller ikke havde kørekort.

>Live and let die!
Live let(easy) and diet.

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 08-06-01 17:17

> Men jeg gider ikke at tage dem på for at køre de sølle 4 km på arbejde..

> må jeg nok bare lære at leve med at blive stoppet af strisserne..

Og leve med at være i stor risiko for at smadre benene! det er de korte ture
der indebærer den største risiko.

Det var på en tur hjem fra arbejde at jeg blev ramt af en bil fra en
sidevej - jeg slap med et helt gult ben, der gjorde lidt ondt at gå på, men
jeg er sikker på at hvis jeg ikke havde haft mc-bukser på, så var benet
blevet knust i stedet.

Mvh
Steen

Fra : Anders Winther

Dato : 08-06-01 18:00

> Og leve med at være i stor risiko for at smadre benene! det er de korte
ture
> der indebærer den største risiko.
Det ved jeg som godt..

> [...]
men
> jeg er sikker på at hvis jeg ikke havde haft mc-bukser på, så var benet
Øhhh... Er dine busker støbt i metal?!
Mine har ekstra forstærkninger på knæ og et stykke ned ad benet..
Men jeg tvivler stærkt på at det kan tage særlig meget af hvis jeg bliver
klemt.. De kan nok tage et stød hvis jeg lander på asfalten og kure henover
den.. Det er generelt for alt det udstyr jeg har.. Undtagen hjelmen.. Det er
kun de steder der er led/knogler tæt på huden at der er ekstra forstærket..

Mvh.
Ander Winther

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 08-06-01 19:47

> Øhhh... Er dine busker støbt i metal?!

Nej, det er Dainese Techno Touring bukser.

Se http://www.yamaha-motor.ru/accs/Dainese/gore-tex.htm

> Men jeg tvivler stærkt på at det kan tage særlig meget af hvis jeg bliver
> klemt..

Det kan mine. Der er tykke forstærkninger hele vejen ned ad skinnebenet og
underarmen. Det hjalp godt kan jeg love dig, og mit ord står fast - jeg
havde brækket benet hvis jeg ikke havde haft dem på.

Mvh
Steen

Fra : Armand

Dato : 09-06-01 00:16

Anders Winther <anders@cybercity.dk> skrev i en

Som ved snakken om hjelmforbud i butikker og på tankstationer, tror jeg
at der er en ganske bestemt årsag bag - Det kan sagtens tænkes at der er
overvejende mange af dem i "useriøst" tøj som har vist sig ikke at have
kørekort-forholdene i orden, hvorfor sådan en beklædning hurtigt kan
blive mål for rutine kontroller!

> Men jeg gider ikke at tage dem på for at køre de sølle 4 km på
> arbejde..
> Jeg ved godt at jeg burde have dem på af sikkerhedsmæssige årsager....

Absolut!
Statistikken siger at Uheldsrisikoen er markant højere inden for en
radius på 4 km fra ens hjem og og arbejdsplads - Eller på ruten imellem
disse to
I sig selv logisk: Det er jo indenfor det område at man kører 90% af sin
distance med mindre at man er en noget forhærdet tourngkører!!

Jeg skal ikke være fordømmende, eftersom at jeg så sent som i
eftermiddag kørte i gummisko, arbejdsbukser og nylonjakke de 2½ km der
er ud til klubben for at skrue i 4½'eren; men ellers er jeg efterhånden
nærmest manisk omkring påklædning, og kører stort set altid med hele
udtrækket monteret!

> Men så er der så meget.. Live and let die!

Live and let die?
LIVE AND LET DIE?????
Det er sågu' da mig, der tager hele udtrækket på og siger: "lev og lad
dø"
om de der ikke gør'ed (dig?)

--
Armand
(ét uheld - 3 km fra bopæl => Brækket ryg, som selv en rygbeskytter nok

Fra : Morten Christensen

Dato : 09-06-01 09:35

> [...]

> må jeg nok bare lære at leve med at blive stoppet af strisserne..
> Jeg ved godt at jeg burde have dem på af sikkerhedsmæssige årsager.... Men

ARGH!
Irriterende, at news ikke kan tage større bogstaver...

Du ved vel godt, at der er lokale aftaler med sygehusenes skadestuer om, at
strø havsalt i alle de sår, som mc'ister får, fordi de ikke har den rigtige
beklædning på??

(sådan fik min kørelærer og teori-prøve-sagkyndig sat skræk i livet af mig,
om altid at tage udstyret på. ALT udstyret - uanset hvor lang jeg så end
skulle)

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Thomas

Dato : 09-06-01 12:41

> [...]
at
> strø havsalt i alle de sår, som mc'ister får, fordi de ikke har den

Nah det var jo i gamle dage.
Nu har socialdemokraterne fået indført at de bruger tabasco... som dog er
dyrere, derfor de større afgifter.

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 17-06-01 21:12

On Fri, 8 Jun 2001 17:00:29 +0200, Anders Winther wrote:
> motorcykelbukser
> Tjoooo..
> Men jeg gider ikke at tage dem på for at køre de sølle 4 km på arbejde.. Så
> må jeg nok bare lære at leve med at blive stoppet af strisserne..

"gider" og "bare".

> Jeg ved godt at jeg burde have dem på af sikkerhedsmæssige årsager.... Men

Hvorfor gør du det så ikke?

> så er der så meget.. Live and let die!

Doh!

Selv købte jeg en læderdragt sidste år, det er så dejligt "nemt"

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 08-06-01 16:39

Steen S. Schmidt <SSchmidt@nospam.dk> skrev i en

> Tilfældigt, eller meget kontrol lige netop i det område. Hvad kører du med
> af tøj? Jeg er aldrig blevet stoppet - hverken i bil eller på motorcykel.

Det samme her, er aldrig blevet stoppet på nogle af mine mc´er, det handler
i høj grad om de signaler man udsender, korrekt beklædning osv. osv.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Janus

Dato : 08-06-01 18:05

> Det samme her, er aldrig blevet stoppet på nogle af mine mc´er, det
handler
> i høj grad om de signaler man udsender, korrekt beklædning osv. osv.

Ja det kan jo have noget at gøre med hvad farve hjelm man har på hovedet
; )))

Janus

Fra : Buhl

Dato : 08-06-01 19:29

Jeg er blevet stoppet 2 gange, og ingen af gangene havde noget med min
beklædning af gøre - tror jeg. Den ene gang da jeg holdt stille i et
lyskryds ved siden af en MC betjent. Jeg havde 2 minutter tidligere
overhalet ham, da han lå med 70 på en god landevej, med en stribe af biler
efter sig der ikke turde overhale en "politier". Jeg lagde min Nimbus på
godt 80, og trillede lige så stille forbi ham - UDEN lys - det skal man ikke
have på MCer fra før 1951. I krydset kom han op på siden af mig, og spurgte
om jeg ikke skulle have lys på??? "nej, den er indregistreret før 1.1 1951,
og så skal man ikke have lys på" svarede jeg skråsikkert(jeg havde en kopi
af færdselsloven med i min pung). "Okay så, god tur" sagde han og trillede
videre. Anden gang jeg blev stoppet var på en gammel BMW R25, ligeledes pga.
lys tror jeg. Jeg holdt stille i et lyskryds, igen uden kørelys, strisserene
holdt i bil lige overfor og blinkede med lyset - jeg ignorede venligt med at
ryste svagt på hovedet (nok ikke en god gestus.....), og kørte videre da
lyset skiftede. Efter 2 kilometer hørte jeg en svag dytten bag mig, jeg
kiggede mig over skulderen( har ingen sidespejle - det er uorginalt...) og
så dem følge efter mig.
Da jeg holdt stille var han først og fremmest pissed over at jeg ikke havde
stoppet noget før - og troede vitterligt ikke på at jeg ikke havde hørt
dem.....tsk tsk....hvad har de sirener for????
Jeg havde da ikke en kopi med af lovskriften, og denne strisser kende ikke
denne særregel, og vi kom op og skændes om hvorvidt jeg skulle have lys på.
"Man byggede ikke MCerne til at køre med kørelys i 1950!!!" prøvede jeg at
overbevise ham om, hvortil han svarede: "Så må du hjem og bygge dem om, så
den bliver lovlig!!!"
Anyway - man skal ikke skændes med en mand med en ladt pistol, så jeg sagde
"OK, så kører jeg med lys", tændte lampen og kørte 1 kilometer for så at
slukke igen.

Denne gang havde jeg shorts, skjorte og sandaler + hjelm på (JA - jeg ved
godt at det er pisse farligt og dumt !!!!)
Ingen af dem spurgte til registrering, tjeckkede noget mekanisk, spurgte
efter spiritus eller lign. - havde jeg havt lys på var jeg 100 % ikke blevet
stoppet.

God sommer!
mvh.

Buhl

Fra : Tommy

Dato : 09-06-01 02:56

Så har du nok givet for lidt gas!

Er selv blevet stoppet adskellige gange. Desværre! Typisk grundet fart. ØV!

Tommy

"Steen S. Schmidt" skriver:

Fra : Brian Lænø

Dato : 08-06-01 15:14

"Anders Winther" skrev
> [...]
>
> Er jeg uheldig med at køre forbi MC-betjente der keder sig, eller er det
> meget generelt, at de går efter også MC-ister?

Du er enten uheldig eller også udsender du de forkerte signaler.
Forkerte signaler kan være:
Gammel/billig mc, en mc der typisk købes af første gangs køberne (der måske
ikke har fået kortet i nu).
En mc uden tourings udstyr, en mc med sidetasker eller topbox signalere at
den ikke kun er til race.
Manglende mc beklædning (igen en der måske ikke har fået kortet i nu).
Kørestil og placering i trafikken, kør 1 m til højre for midterlinjen og kør
lidt frisk (med måde).
Hvis man kører som en knallert i højre side, så tikker man om at blive
stoppet, samt man risikerer at blive klemt af bilerne.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : DJ

Dato : 09-06-01 08:10

Sidste gang jeg blev stoppet af politiet ville de bare fortælle mig at der
var spildt olie på vejen, så der var skide glat.
Forrige gang stoppede de mig for at fortælle at mig at de havde målt min
hastighed til 104 km/t, det svarede til det jeg havde aflæst lige før jeg
bremsede ned. De fortalte mig også at der er hastighedsbegrænsning på 80
km/t på landevejene.
Alt i alt har jeg kun oplevet god service fra den side.
M.v.h. Dorte
Virago 2 1/2

Fra : Armand

Dato : 09-06-01 17:17

DJ <dsj@get2net.dk> skrev i en news:9fsi1u$jvh$1@sunsite.dk...

> [...]
80
> km/t på landevejene.
> Alt i alt har jeg kun oplevet god service fra den side.

I forlængelse er det min erfaring at kvinder også bliver forfordelt i
synshallen: "det er vel nok en pæn motorcykel. Kører den godt? Nå! -
*BANG, BANG* og papirerne er stemplet

Arrrgh!
Hvem der bare var født uden tap!

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 09-06-01 20:40

Hej Armand.

>Hvem der bare var født uden tap!

Nu skal du tale pænt om dine ædlere dele.
Hvorfor tror du der er så mange der er født uden der ønsker sig sådan
en ?

Charmeproblemet i synshallerne klares lettest ved at ansætte nogen
uden
Så kan vi jo se om det virker)

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Armand

Dato : 10-06-01 00:46

Steen Gruby <oz9zi@gruby.dk> skrev i en

> Nu skal du tale pænt om dine ædlere dele.
> Hvorfor tror du der er så mange der er født uden der ønsker sig sådan
> en ?

Jamen - Jeg låner også gerne ud

> Charmeproblemet i synshallerne klares lettest ved at ansætte nogen
> uden
> Så kan vi jo se om det virker)

Nej nej nej! Lad det da endelig være en insider-hemmelighed for de der
har en model der vil være kritisk at syne!

--
Armand.

Fra : Morten Christensen

Dato : 10-06-01 07:25

> Jamen - Jeg låner også gerne ud

Helt uden betaling for forsikring mod "9-måneders syge"? :-}

> Nej nej nej! Lad det da endelig være en insider-hemmelighed for de der
> har en model der vil være kritisk at syne!

Måske derfor min gixxer strøg gennem synshallen som en anden israelsk raket?
:D

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : DJ

Dato : 09-06-01 21:32

> Arrrgh!
> Hvem der bare var født uden tap!

Det kan man da få gjort noget ved, hvis du er indstillet på de ulemper der
også følger med.

M.v.h. Dorte

Fra : Armand

Dato : 10-06-01 01:20

DJ <dsj@get2net.dk> skrev i en news:9fu121$7of$1@sunsite.dk...

> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> Det kan man da få gjort noget ved, hvis du er indstillet på de ulemper
> der også følger med.

Noget med hjernekirugi, ikke?

--
Armand.

Fra : Morten Christensen

Dato : 10-06-01 07:24

> Noget med hjernekirugi, ikke?

*GRILL* ))

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : DJ

Dato : 10-06-01 08:07

> DJ <dsj@get2net.dk> skrev i en news:9fu121$7of$1@sunsite.dk...

> Noget med hjernekirugi, ikke?

Jow, der skal indtransplanteres noget mere hjerne !!
Det kan godt være at vi kommer nemmere igennem synshallen, men vi skal
ustandseligt have at vide at vi ikke kan finde ud af noget mekanik.
M.v.h. Dorte

Fra : Allan jørgensen

Dato : 09-06-01 22:24

> "Anders Winther" <anders@cybercity.dk> wrote in message

hæ hæ, nu blev jeg stoppet for første gang på mc. på vejen hjem fra
nordsjælland på motorvejen ved herlev/gladsaxe, hvor de forinden havde
stoppet en anden motorcyklist ved bagsværd. "knægten" kom hen og spurgte
hvor stærkt jeg havde kørt og jeg svarede 110, den troede han ikke på
(kan jeg godt forstå jeg kørte 116 km/t efter sigmaen, så hans speedometer
har sikkert vist 130 km/t) hvor stærkt må man køre her spurgte han. 110
svarede jeg. hmm den kører godt din maskine, ja den kører udemærket. om han
måtte se mit kørekort, ja selvfølgelig måtte han det. da han kom tilbage fra
sin reklamevogn sagde han forsat god aften og overhold nu
hastighedsgrænserne. ja, jaa. da de kørte, skulle jeg lige have hjelmhuen og
hjelmen på, der kunne jeg se at de tog afkørslen ved gladsaxe og med blå
blink fortsatte ned på motorvejen igen, men kunne ikke se hvad de videre
foretog sig. mit gæt, ja de kedede sig og skulle stoppe alt der så ud til at
kører for stærkt, og da min sikkert siger wroouuummegetstærkt når den kører
forbi en politibil så var jeg selvskrevet til at blive stoppet.

--
-- Allan(FZR600US)som ikke har noget imod at blive stoppet bare det ikke
bliver en hverdags ting
`~´ ` ~ ´