SONY CPD-420 GS 19" probs...
Fra : Morten Christensen

Dato : 08-06-01 14:13

Det er måske lidt off-topic, men da der ikke er en gruppe for skærme, så
må denne jo være den mest nærliggende. Problemet angår subj., hvor jeg
ikke kan forstå, at den ikke kan køre med højere frekvens end 85 Hz ved
1280x1024 32bit farver. Jeg har et TNT2 ULTRA, så det er ikke problemet.
Jeg har være inde på SONY's hjemmeside, men der står bare info om en 27
predefined refreshrates + some extras ?? Nogen der ved noget uddybende
info om skærmen, eller måske hvordan man kan ændre i skærm .inf-filen ?

Mvh. Morten Chr.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-06-01 14:20

Morten Christensen wrote:

> Det er måske lidt off-topic, men da der ikke er en gruppe for skærme, så
> må denne jo være den mest nærliggende.

??? Hvad er der galt med dk.edb.hardware.skaerm

> [...]
> Jeg har være inde på SONY's hjemmeside, men der står bare info om en 27
> predefined refreshrates + some extras ??

Er du sikker på at det ikke er dit grafikkort som sætter grænsen? Hvad kan
du vælge hvis du skifter til 16 bit farver?

> Nogen der ved noget uddybende
> info om skærmen, eller måske hvordan man kan ændre i skærm .inf-filen ?

Det burde stå i din manual hvad den kan og din inf-fil skulle være til at
rette i med fx. Notepad eller en anden tekst editor.

Mvh

Bruno

Fra : Morten Christensen

Dato : 08-06-01 14:31

iddqd@worldonline.dk wrote:

> ??? Hvad er der galt med dk.edb.hardware.skaerm

Har jeg åbenbart ikke, da jeg er på en norsk server. Jeg plejer ellers
at bruge sunsite hjemme i Danmark, men den giver mig ikke lov til at
poste her i Norge :)

> Er du sikker på at det ikke er dit grafikkort som sætter grænsen? Hvad kan
> du vælge hvis du skifter til 16 bit farver?

Det samme, 85 Hz. TNT2 ULTRA skulle kunne gå op til 140 Hz ved 1280x1024
i 32 bit farver iflg. min manual, så det er ikke problemet. Manualen til
skærmen er desværre blevet væk.

> Det burde stå i din manual hvad den kan og din inf-fil skulle være til at
> rette i med fx. Notepad eller en anden tekst editor.

Ja, men hvad skal man rette ?

Thankz for answering

Mvh. Morten

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-06-01 15:03

Morten Christensen wrote:

> iddqd@worldonline.dk wrote:
>
> Har jeg åbenbart ikke, da jeg er på en norsk server. Jeg plejer ellers
> at bruge sunsite hjemme i Danmark, men den giver mig ikke lov til at
> poste her i Norge :)

NP

> Ja, men hvad skal man rette ?

Prøv og kig efter noget som ligner de indstillinger du har nu og så tilføj de
ønskede opdateringsfrekvenser. Alternativt kan du også rette direkte i Windows
instillingerne, se http://microsoft.com/hwdev/devdes/refresh.HTM

mvh

Bruno

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-06-01 15:25

Morten Christensen wrote:

> Har jeg åbenbart ikke, da jeg er på en norsk server. Jeg plejer ellers
> at bruge sunsite hjemme i Danmark, men den giver mig ikke lov til at
> poste her i Norge :)

Joda. Du skal bare registreres. Jeg sidder i Tyskland og poster dette.
Gå ind på http://unsite.auc.dk og se nærmere.

Fly

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 08-06-01 16:05

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message

> Joda. Du skal bare registreres. Jeg sidder i Tyskland og poster dette.
> Gå ind på http://unsite.auc.dk og se nærmere.

Den skal vist lige rettes lidt til.
http://sunsite.dk/SunSITE/info/usenet.phtml

- Lars