/ Forside / Teknologi / Internet / Browser / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Browser
#NavnPoint
Klaudi 20366
molokyle 12124
o.v.n. 8114
miritdk 4839
stl_s 3840
refi 3598
dk 2598
arlet 2470
tedd 2383
10  webnoob 2075
Fejl i ie6
Fra : Sybil


Dato : 30-10-05 16:25

Hej
Jeg har et problem med min ie6.
Jeg har problemer med min netbank, og efter at have talt med deres support,
fandt vi frem til at det er min browser den er gal med. Jeg har flere gange
fået en fejlrapport når jeg lukker et browser vindue ned, men har ikke andre
gener end at jeg ikke kan bruge min netbank.
Hvordan kan jeg reinstallere min browser, uden at reinstallere hele
computeren?

Pft
Majken



 
 
Anders Lund (30-10-2005)
Kommentar
Fra : Anders Lund


Dato : 30-10-05 17:04

Sybil wrote:
> Jeg har flere gange
> fået en fejlrapport når jeg lukker et browser vindue ned, men har ikke andre
> gener end at jeg ikke kan bruge min netbank.

Så vi ved rent faktisk ikke om det problem (med fejlrapporten) har noget
at gøre med din netbank.

Jeg vil anbefale dig at scanne din PC igennem for spy/ad-ware. Til det
formål plejer jeg at bruge Spybot og Adaware (kan findes med Google).

Det kan nemlig være noget snavs, som har installeret sig ind i Internet
Explorer - det er set før, med underlige resultater.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
Take back the web - www.mozilla.org/firefox

Sybil (30-10-2005)
Kommentar
Fra : Sybil


Dato : 30-10-05 18:06


"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse
news:4364f00f$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Sybil wrote:
>> Jeg har flere gange fået en fejlrapport når jeg lukker et browser vindue
>> ned, men har ikke andre gener end at jeg ikke kan bruge min netbank.
>
> Så vi ved rent faktisk ikke om det problem (med fejlrapporten) har noget
> at gøre med din netbank.

Det er korrekt

> Jeg vil anbefale dig at scanne din PC igennem for spy/ad-ware. Til det
> formål plejer jeg at bruge Spybot og Adaware (kan findes med Google).
>
> Det kan nemlig være noget snavs, som har installeret sig ind i Internet
> Explorer - det er set før, med underlige resultater.
>

Tak for svaret. Det er hermed gjort, om det har hjulpet ved jeg ikke endnu,
da det har været sporadiske fejl.

Majken



Sybil (31-10-2005)
Kommentar
Fra : Sybil


Dato : 31-10-05 18:42

Det hjalp ikke



Per (31-10-2005)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 31-10-05 20:06

Sybil < but@but.dk > skrev følgende:

snip ....

> Hvordan kan jeg reinstallere min browser, uden at reinstallere hele
> computeren?
>
> Pft
> Majken

Hej Majken

Sådan geninstalleres IE6 (hvis du bruger WinXP):

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;318378

--
Med venlig hilsen

Per

Thomas G. Madsen (05-11-2005)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 05-11-05 16:38

Sybil skrev:

> Jeg har problemer med min netbank, og efter at have talt med
> deres support, fandt vi frem til at det er min browser den er
> gal med.

Jeg er også ved at få spat af BG Banks hjemmeside og har talt med
supporten op til flere gange. Det er ellers den eneste side, jeg
har problemer med, men de bliver ved med at sige, at det er her
det er galt.

I 9 ud af 10 tilfælde, hvor jeg forsøger at logge på, kommer der
et gult udråbstegn nede i venstre hjørne og man får blot en blank
side, så der er ikke mulighed for at skrive sit kodeord. Hvis man
dobbeltklikker på udråbstegnet, står der følgende:

Line: 71
Char: 3
Error: Object doesn't support this property or method.
Code: 0
URL: https://netbank.bgbank.dk/bgnetbank/eSafekey.htm?dontcall

Har prøvet alle deres råd med at tilføje siden til Trusted Sites,
tømme temp. internetfiles osv. osv, men lige lidt hjælper det.
Nogle gange kan jeg blot nøjes med at klikke på Refresh-knappen,
men det hjælper ikke i dag. Jeg får hele tiden den blanke side.

--
Hilsen
Madsen

Sybil (05-11-2005)
Kommentar
Fra : Sybil


Dato : 05-11-05 17:52


"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er også ved at få spat af BG Banks hjemmeside og har talt med
> supporten op til flere gange. Det er ellers den eneste side, jeg
> har problemer med, men de bliver ved med at sige, at det er her
> det er galt.

Jeg har Danske Bank, så det er jo samme udbyder

Snip

> Har prøvet alle deres råd med at tilføje siden til Trusted Sites,
> tømme temp. internetfiles osv. osv, men lige lidt hjælper det.
> Nogle gange kan jeg blot nøjes med at klikke på Refresh-knappen,
> men det hjælper ikke i dag. Jeg får hele tiden den blanke side.
>

Jeg har også prøvet alle deres råd, og lige lidt hjælper det.
Vi må jo håbe at de finder på noget snart

Majken



Thomas G. Madsen (05-11-2005)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 05-11-05 19:13

Sybil skrev:

> Jeg har også prøvet alle deres råd, og lige lidt hjælper det.
> Vi må jo håbe at de finder på noget snart

Det vil altså sige, at du får nøjagtig samme fejlmeddelelse?

Det startede for omkring 3 måneder siden her. Før det tidspunkt,
var der aldrig noget galt, men så længe de påstår, at det ikke
er hos dem, der er noget galt, bliver det næppe ændret.

--
Hilsen
Madsen

NikonPro.dk (05-11-2005)
Kommentar
Fra : NikonPro.dk


Dato : 05-11-05 19:20


"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:dkj08m.pk.1@tgm.dyndns.dk...
> Sybil skrev:
>
>> Jeg har også prøvet alle deres råd, og lige lidt hjælper det.
>> Vi må jo håbe at de finder på noget snart
>
> Det vil altså sige, at du får nøjagtig samme fejlmeddelelse?
>
> Det startede for omkring 3 måneder siden her. Før det tidspunkt,
> var der aldrig noget galt, men så længe de påstår, at det ikke
> er hos dem, der er noget galt, bliver det næppe ændret.
>
> --
> Hilsen
> Madsen

Godaften

Jeg kan blot fortælle at jeg ingen problemer har med at logge på BG-netbank
på nogle af vore computere. Det skal dog bemærkes at jeg har min key på en
USB-key og blot skal anvise hvor den ligger hver gang. Denne løsning har jeg
valgt af hensyn til sikkerhed

--

med venlig hilsen
Bjarne




Sybil (05-11-2005)
Kommentar
Fra : Sybil


Dato : 05-11-05 19:42


"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:dkj08m.pk.1@tgm.dyndns.dk...
> Sybil skrev:
>
>> Jeg har også prøvet alle deres råd, og lige lidt hjælper det.
>> Vi må jo håbe at de finder på noget snart
>
> Det vil altså sige, at du får nøjagtig samme fejlmeddelelse?
>
> Det startede for omkring 3 måneder siden her. Før det tidspunkt,
> var der aldrig noget galt, men så længe de påstår, at det ikke
> er hos dem, der er noget galt, bliver det næppe ændret.
>

Det er ikke præcis det samme. Jeg kan godt komme til at skrive mit password,
men enten kan den ikke vise siden når jeg trykker enter, ellers kommer der
pludselig en teknisk fejl mens jeg bevæger mig rundt på siden.

Jeg ved ikke helt hvornår det startede.

Majken



Peter Brodersen (06-11-2005)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 06-11-05 14:32

On Sat, 05 Nov 2005 16:37:36 +0100, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>I 9 ud af 10 tilfælde, hvor jeg forsøger at logge på, kommer der
>et gult udråbstegn nede i venstre hjørne og man får blot en blank
>side, så der er ikke mulighed for at skrive sit kodeord. Hvis man
>dobbeltklikker på udråbstegnet, står der følgende:

Jeg oplever nu og da lignende fejl hos Danske Bank. Jeg plejer blot at
reloade et par gange, indtil advarslen ikke optræder.

--
- Peter Brodersen

Thomas G. Madsen (06-11-2005)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 06-11-05 17:32

Peter Brodersen skrev:

> Jeg plejer blot at reloade et par gange, indtil advarslen ikke
> optræder.

Det plejer jeg også, men det sker oftere og oftere, at det ikke
hjælper.

--
Hilsen
Madsen

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste