Update BIOS på grafikkort.
Fra : Jasper Norman

Dato : 28-10-05 23:49

Hej.

hvor skal jeg lede hvis jeg vil forsøge at rette nogle fejl, med en update
af BIOS´en på grafikkortet?

Kortet er et ældre GeForce 5600 FX. Det er Palit Microsystems der i sin tid
lavede det. Jeg har naturligvis søgt på deres HP efter en patch, men uden
held.

Mvh

Jasper

Fra : Martin Vollert

Dato : 28-10-05 23:59

Også skrev Vollert
> [...]
>
> Kortet er et ældre GeForce 5600 FX. Det er Palit Microsystems der i
> sin tid lavede det. Jeg har naturligvis søgt på deres HP efter en

Du kan se her
http://home19.inet.tele.dk/vollert/tempvisning_paa_gf6600gt.htm hvordan man
ligger en ny bios ind på et 6600gt, går ud fra det er nogenlunde samme måde
på et kort som dit, og du kan finde en ny bios her
http://www.mvktech.net/index.php?option=com_remository&Itemid=26&func=selectfolder&filecatid=82
jeg kan dog bare ikke lige finde et dit kort men det kan være at du kan
finde en et andet sted på nettet.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert