Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Computerbillede på tv ?
Fra : HH

Dato : 28-10-05 12:24

Hej alle.

Har et Sony bagprojektor PX3.Er der mulighed for med en eller anden "dims"
at få
signalet fra en computer vist på sådan et tv ?
Kommer det til at kunne bruges i praksis?
På tv`et er der scart indgang m. RGB og S Video indgang plus tre små runde
stik i rød/hvid/gul.
På grafikkortet (6600GT) , er der et rundt stik med huller i.
Nok et dumt spørgsmål , men jeg er jo også en gammel mand. :)

Stony.

Fra : Brian Lund

Dato : 28-10-05 12:32

> [...]
> På grafikkortet (6600GT) , er der et rundt stik med huller i.
> Nok et dumt spørgsmål , men jeg er jo også en gammel mand. :)

Stikket på dit grafikkort (det runde), er en... S-video udgang! ;)
Hvad du så mere skal gøre for at få signal ud må andre svare på, jeg har
selv ATI kort og kender ikke til Nvidias... Men du skal nok ind i de
avancerede indstillinger for grafik...

Brian

Fra : Peter Jensen

Dato : 28-10-05 12:33

"HH" <stenvej@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
>
> Har et Sony bagprojektor PX3.Er der mulighed for med en eller anden "dims"
> at få
> signalet fra en computer vist på sådan et tv ?

Jeps

> Kommer det til at kunne bruges i praksis?

Det kommer an på hvad det skal bruges til.
Som arbejdsskærm vil det nok ikke være brugbart,
men til visning af film mv. vil det sagtens kunne bruges.

> På tv`et er der scart indgang m. RGB og S Video indgang plus tre små
> runde stik i rød/hvid/gul.
> På grafikkortet (6600GT) , er der et rundt stik med huller i.

Jamen det er der da.
Stikket på grafikkortet er et S-video stik. Det er også sådan et
du har på TV'et som jeg forstår det.
Køb dig et S-video -> S-video kabel så er du kørende.

> Nok et dumt spørgsmål , men jeg er jo også en gammel mand. :)

Det er et helt fair spørgsmål - også selvom man ikke er gammel
--
Peter J

Fra : HH

Dato : 28-10-05 18:09

> [...]
> På grafikkortet (6600GT) , er der et rundt stik med huller i.
> Nok et dumt spørgsmål , men jeg er jo også en gammel mand. :)

Takker mange gange for svarene.Dejligt med alle de rare hjælpsomme mennesker
i denne gruppe.

Tusind Tak.

Stony