6600 Gt
Fra : Peter Hansen

Dato : 28-10-05 08:55

Jeg har høbt ovennævnte kort at mærket Leedtek. Jeg kan se nu at der sker
noget med grafikken i spil og andet og det er dejligt
Spørgsmålet
Får 7962 point i3DMark 03
og 3214 i 3DMark 05
Er dette Ok eller er der indstillinger på kortet der skal rettes.

Jeg Har en Pentium 4 3 Ghz
Jeg er en ældre herre på 60 *GG* så er ingen nørd.

På forhånd tak
Peter

Fra : Morten Bowman

Dato : 28-10-05 11:04

On Fri, 28 Oct 2005 09:54:39 +0200, "Peter Hansen" <gwph@mail.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg Har en Pentium 4 3 Ghz
>Jeg er en ældre herre på 60 *GG* så er ingen nørd.

jeg har en længere tråd kørende vedrørende 6600 GT og problemer. Hos mig er
det køling?

Fra : FedeDorit

Dato : 28-10-05 11:09

"Peter Hansen" <gwph@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg Har en Pentium 4 3 Ghz
> Jeg er en ældre herre på 60 *GG* så er ingen nørd.

Det ser fornuftigt ud.
Jeg får selv ca 7200 i 3Dmark 03 med en AMD XP2600+ (2.08 ghz) og et MSI
6600 GT
Og kanon at en ældre herre roder med 3Dmarks :)