Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
S/V Asus A8V Deluxe Socket 939 AMD64 (9000~
Fra : Jan

Dato : 23-10-05 20:10

Hej

Hvad kan dette kort sælges for.

Asus A8V Deluxe Socket 939 AMD64 6 mdr gammel, det hele er med også
kvit.

Det er til AGP port.

Klukker.

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-05 09:15

Jan wrote:
> Hej
>

> Hvad kan dette kort sælges for.
>
> Asus A8V Deluxe Socket 939 AMD64 6 mdr gammel, det hele er med også
> [...]

Du er da gået galt i byen, dette er ikke en markedsgruppe og ejheller en
gruppe for bundkort.

Prøv i dk.marked.privat.edb.intern istedet, der sidder alle købmændene...

mvh.
Claus

Fra : Jan

Dato : 25-10-05 10:19

On Mon, 24 Oct 2005 10:15:29 +0200, "Claus Albæk (Kbh.)"
<claude@eugina.dk> wrote:

> [...]
>gruppe for bundkort.
>
>Prøv i dk.marked.privat.edb.intern istedet, der sidder alle købmændene...

Du er dælme hurtig, hurtigere end din egen skygge som Lucky Luke, jeg
slettede den igen med det samme da jeg så indlægget var havnet i den
forkerte gruppe.

Klukker.