hvad hedder programmet?
Fra : Poul Johannsen

Dato : 22-10-05 20:49

Hej NG

Hvad hedder nu programmet der fjerne alle tidligere foreware driver til mit
Nvidia kort, sa jeg kan fa ryddet helt op i alle de restende driver.
Det er det program man korer fra fejlsikret tilstand.
Haber i kan hjalpe.

Mvh Poul

Fra : Esben

Dato : 22-10-05 21:29

"Poul Johannsen" <poul_johannsenNO@SPAMprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mit Nvidia kort, sa jeg kan fa ryddet helt op i alle de restende driver.
> Det er det program man korer fra fejlsikret tilstand.

Driver Cleaner Pro.

--
Esben

Fra : Poul Johannsen

Dato : 23-10-05 06:37

Hej

> Driver Cleaner Pro.

Takker

Mvh Poul

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 23-10-05 12:27

Hej Esben,

> Driver Cleaner Pro.

Hvor stor er chancen for at ødelægge noget vitalt med dette program?

Er det en meget dårlig idé bare at smide de nyeste forceware drivers ind -
oveni i de andre?

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-10-05 12:41

"Glenn Rasmussen" <tyrannorex@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Esben,

> Hvor stor er chancen for at ødelægge noget vitalt med dette program?
>
> Er det en meget dårlig idé bare at smide de nyeste forceware drivers ind -
> oveni i de andre?

Jeg har nu aldrig oplevet problemer ved bare at smide nyere drivere ind
oveni de gamle.
Heller ikke performance har været dårligere, dette fik jeg bekræftet ved at
benche efter en "oveni" installation og efter en clean install på min
computer.
Så det med at rense ud har vist ikke ret meget på sig med mindre man skifter
mellem ATI og nVidia imo.

Mvh
Benjamin

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-10-05 17:43

Laziter [9440] wrote:
> [...]
> på min computer.
> Så det med at rense ud har vist ikke ret meget på sig med mindre man

Men hvad med den anden vej? Hvis man finder ud af at de nye drivere man har
installeret, performerer dårligere end dem man kørte med før. Er det så også
problemfrit at smide en tidligere driverversion oveni, og så bare vælge ja
til at overskrive nyere filer? Kan det give nogle problemer?