HJÆLP...
Fra : janex

Dato : 21-10-05 11:00

Hvilket grafikkort skal jeg købe ? jeg har valget mellem et Sapphire ATI
Radeon X800 m. 256 GDDR3 Ram el. et ASUS Xtreme AX800 XL m. 256 GDDR3 Ram
jeg arbejder hovedsagelig i DTP prg. men spiller også en del........ f.eks.
farcry, bruger også tv out. /vh Janex

Fra : Kim

Dato : 21-10-05 14:19

On Fri, 21 Oct 2005 12:00:03 +0200, "janex" <janex@sol.dk> wrote:

Hvorfor råber du ?

Hvorfor bruger du et intetsigende subjekt ?

Læs gerne : http://www.usenet.dk/netikette/larm.html

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Piraten

Dato : 21-10-05 21:05

kim..... der findes ingen dumme spørgsmål, du dumme svar og du har vist
lige
givet et svar..... så........

Fra : Kim

Dato : 22-10-05 11:46

On Fri, 21 Oct 2005 22:04:51 +0200, "Piraten" <janex@sol.dk> wrote:

>kim..... der findes ingen dumme spørgsmål,

Det har jeg heller ikke antydet.
Der findes dumme subjekter såsom : HJÆLP...

?

> og du har vist lige givet et svar..... så........

Så hvad ?

Læs også gerne om citatteknik :

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-10-05 15:40

Piraten wrote:
> kim..... der findes ingen dumme spørgsmål, du dumme svar og du har
> vist lige givet et svar..... så........

Øhh - Kim har da ikke givet et svar ?

Han har givet Janex en høflig vejledning, der fortæller at et intetsigende
subject er en dårlig ide, da "folk" ikke gider læse indlæget.

De fleste læser mange grupper, og et subject der ikke siger en noget bliver
sprunget over.

Da man ikke ikke har tid til at gå ind og læse alle indlæg, så.bliver kun de
indlæg med subjects, der er relevante for ens viden og interesser åbnet - og
der hører HJÆLP!!, GULP, SE HER og lignende sjældent til.

Og Kims ide med en FUT til dk.admin.netikette er en god ide, da den del af
diskussionen hører til der, så det laver jeg lige også

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk