Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hjælp til at finde et VIVO kort t
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 13-10-05 21:13

Hej

Jeg har et Asus P4S533 bundkort som kun understøtter AGPx4.

Jeg ved, at alle AGPx8 kort kan være der fysisk, men det er noget med at
x4 er 1,5v og x8 er 0,8v, så mit spørgsmål er om alle x8 kort kan bruges
til x4 porten.

Næste spørgsmål er om der er nogen forslag til et "rimeligt" VIVO-kort
som jeg kan bruge. Max prisen er nok omkring de 2.000,-. Hastigheden er
ikke så vigtig, men det er vigtigt, at der er fuld DX9 support, min
128mb ram, VIVO og ikke mindst, at det fungerer i en AGPx4 port.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 14-10-05 09:53

Hej

Karsten Feddersen wrote:
> [...]
> ikke så vigtig, men det er vigtigt, at der er fuld DX9 support, min
> 128mb ram, VIVO og ikke mindst, at det fungerer i en AGPx4 port.

Pyt med det. Løsningen blev, at jeg bestilte et Asus 6800GT, 128Mb kort
til 1600,- til mig og et Radeon 9250 VIVO kort til sønnen som har AGPx8.

Så er jeg på den sikre side med kompatibiliteten.