ATI 9800SE maual ?
Fra : ab©

Dato : 13-10-05 13:31

Jeg har købt dette kort brugt og har ikke nogen manual til det (har heller
ikke kunnet finde én hos "min bedste ven") - nogen der kan fortælle om det
strømstik (som til et diskettedrev) der er på kortet bare skal forbindes til
min PC´s strømkabler ?

ab (-c:)

Fra : Skovtrolden

Dato : 14-10-05 22:30

hej
ja ellers duer det ikke
da det kræver meget strøm

Fra : Brian Lund

Dato : 18-10-05 16:35

> [...]
> strømstik (som til et diskettedrev) der er på kortet bare skal forbindes

Du kan jo prøve uden (det skader ikke)! - Men så fortæller den dig under
boot at den mangler strøm! ;)

Brian

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 18-10-05 23:33

ab© wrote:
> [...]
> strømstik (som til et diskettedrev) der er på kortet bare skal forbindes til

Hvis du ikke forbinder det, vil den enten nægte at boote, eller køre med
reduceret hastighed.

Bare forbind et normalt Rød-sort-sort-gul kabel magen til der der sidder
på dit floppydrev

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as