Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
GeForce mx440 128mb virker ikke som det sk~
Fra : Laurids.mj@gmail.com

Dato : 13-10-05 12:39

Jeg skiftede for nyligt mit gamle grafikkort ud med dette brugte
GeForce mx440 128mb. Jeg installerede en driver fra nvidia, og derefter
virkede det fint.

Her for et par dage siden, gik skærmbilledet fuldstændig i smadder,
da jeg startede et spil. Jeg har prøvet igen flere gange med samme
resultat. Desuden prøvede også at køre et andet spil, men det kunne
kun køre i en meget lav opløsning (sikkert 640x480).

Det underlige ved det er, at grafiken er helt i orden bortset fra
spillene (fx kan den sagtens køre 1024x768 på skrivebordet).

Har I nogen idéer om, hvad det kan skyldes??

På forhånd tak...

Mvh. Laurids.

PS. De nævnte spil kørte altså fint inden dette skete.