Håber at i kan hjælpe
Fra : Peter Hansen

Dato : 13-10-05 10:58

Sidder her med en ældre Pcer ( Min Naboes) som jeg nu har fået liv igen Men
AK..*GG*

Efter at have lagt Windows 98 på den mangler jeg nu grafikortdriveren.

På kortet står

Creative PN- 5005020002007
Og nedenunder
M88200108365855
Håber at I kan hjælpe mig med en driver Evt give mig adressen hvor den kan
hentes.
På forhånd tak
Peter

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-10-05 11:20

Peter Hansen wrote:
> Creative PN- 5005020002007
> Og nedenunder
> M88200108365855
> Håber at I kan hjælpe mig med en driver Evt give mig adressen hvor
> den kan hentes.
> På forhånd tak
> Peter

Iflg. http://tinyurl.com/djto9 ser det ud til at være et GeForce 2 GTS.
Nyeste officielle Nvidia driver:

http://www.nvidia.com/object/win9x_77.72.html

Det er jo efterhånden et ældre kort, så måske kører det ikke optimalt med
nyeste driver. Jeg har selv haft et GeForce2 MX til at køre glimrende med
driver 56.72. Ældre drivere kan du bl.a. finde her:

http://downloads.guru3d.com/download.php?id=10

Jeg ville prøve med den nyeste WHQL driver til Win98.

Fra : Sune Salminen

Dato : 13-10-05 12:53

Per Nielsen wrote:

> [...]
>
> http://downloads.guru3d.com/download.php?id=10
>
> Jeg ville prøve med den nyeste WHQL driver til Win98.

Til Geforce2 GTS /Titanium vil jeg anbefale den driver der hedder 29.42.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Jante

Dato : 13-10-05 11:35

"Peter Hansen" skrev:

> Efter at have lagt Windows 98 på den mangler jeg nu grafikortdriveren.
>
> På kortet står
>
> Creative PN- 5005020002007

Ligger driveren ikke på: http://dk.europe.creative.com/support/downloads/ ?

Hvis du ikke ved, hvad kortet hedder, så find det i listen her:
http://ask.europe.creative.com/wwenglish/general/Products_List_graphics.htm

/J

Fra : Peter Hansen

Dato : 13-10-05 11:38

Tak Per for hurtig hjælp det er dejligt
Hilsen
Peter

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-10-05 12:20

Peter Hansen wrote:
> Tak Per for hurtig hjælp det er dejligt
> Hilsen
> Peter

Velbekomme Fandt du en driver der funker? Og DirectX9.0c har du vel også
installeret?