Hvilket grafikkort skal jeg købe ?
Fra : Check my webpage

Dato : 11-10-05 23:12

Når jeg max vil bruge omkring 600 kr på det.

Det er selvfølgelig med henblik på spil.

Fra : Bjarne K.

Dato : 12-10-05 09:54

"Check my webpage" <not@valid.com> wrote in message
> Når jeg max vil bruge omkring 600 kr på det.
>
> Det er selvfølgelig med henblik på spil.

Jeg har et ATI radeon x600pro og det kører fint BattleField2 i en
nogenlunde opløsning.

Se her http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=95841

Nu har du jo glemt og sige om det skal være til PCIe eller AGP, så vær
opmærksom på at ovenstående er til PCIe.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-05 16:51

Check my webpage wrote:
> Når jeg max vil bruge omkring 600 kr på det.
>
> Det er selvfølgelig med henblik på spil.

Hvis det er til AGP, så kan du sikkert finde et brugt Radeon 9800Pro til den
pris.

Zulu