Blæserstyring via software ?
Fra : Stony

Dato : 11-10-05 01:17

Har et 6600GT kort.Havde førhen et lille program fundet på nettet hvor jeg
kunne styre blæserhastigheden på kortet.
Nu har jeg smidt mit link væk ..suk
Nej det er ikke Asus Smartdoctor eller hvad den nu hedder fra Asus..
Har du en ide ?

Hilsen Stony

Fra : Hans

Dato : 11-10-05 01:57

Stony wrote:
> [...]
> Nu har jeg smidt mit link væk ..suk
> Nej det er ikke Asus Smartdoctor eller hvad den nu hedder fra Asus..

Det er nok Rivatuner du tænker på:
http://www.guru3d.com/index.php?page=rivatuner&menu=8

Hans

Fra : Stony

Dato : 11-10-05 02:17

> Det er nok Rivatuner du tænker på:
> http://www.guru3d.com/index.php?page=rivatuner&menu=8
>
> Hans

Fik en PM.
Programmet hedder Expertool. Super program..
link: http://www.gainward.com/html/download/utility/expertool/expertool.htm

Stony