ATi X300 PCI-E vs Radeon 8500 AGP
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 09-10-05 12:28

Hej.

Hvordan performer et ATi X300 PCI-E kort i forhold til et Radeon 8500 AGP?
Både mht ydelse og billedkvalitet.
(overvejer at opgradere mit nuværende system, men da jeg overhovedet ikke
spiller gider jeg ikke at investere mere end højst nødvendigt i
grafikkortet - omvendt vil jeg jo heller ikke have noget der er ringere end
mit nuværende Radeon 8500 kort)

/Jesper

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 09-10-05 12:40

On Sun, 9 Oct 2005 13:28:23 +0200, Jesper Rasmussen wrote:

> Hej.
>
> Hvordan performer et ATi X300 PCI-E kort i forhold til et Radeon 8500 AGP?
> Både mht ydelse og billedkvalitet.

Tillægspørgsmål:
Hvilket grafikkort kan anbefales når kravene er:

DVI
Passivt kølet
God billedkvalitet
Lav pris
PCI-E

Som sagt skal det IKKE bruges til spil...kun 2D Windows desktop.

/Jesper

Fra : Brian Lund

Dato : 09-10-05 19:51

> [...]
> Lav pris
> PCI-E
>
> Som sagt skal det IKKE bruges til spil...kun 2D Windows desktop.

Hvorfor er ydelsen så vigtig? X300 er sikkert et udemærket valg til dine
krav!

Brian

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 09-10-05 21:20

Hmmmm 8500 var da en dyr sag? Især hvis man ik spiller

Hvis du skal køre høje opløsninger og DVI, så køb det billigste passive
kølede ATI kort til PCIe du kan finde..

Hvis du ik vil bruge DVI i høje opløsninger kan du vælger nvidia såvel
som ATI

klik på galleri i søgningen på edbpriser så kan du hurtigt spotte de
passivt kølede kort

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as