Fryser i Spill (ny computer)
Fra : Throm

Dato : 06-10-05 18:10

Hejsa

Jeg har en fin nye puter, P4 3,6 ghz Asus P5GD1/pro, 300GB Maxtor SATA HD, 2
GB ram og Club 3D Gforce 7800GTX, men den fryser naar jeg sider og spiller
(everquest) nogle gangen går der 4 timer imellem andre gangen 5 mins, men
det er som reglen lige efter jeg har Zonet, så grafikortet skal opdater en
masse i en HULENS fart eller vis jeg skifter mellem 2 accounts i det spil.

Nogle der har en god ide om hvad det kan værre, jeg har prøvet med Club 3D
driver der følger med og med de sidste nye fra Nvidia ingen hjælp der.

Ved ikke lige hvad det ellers kan værre har prøvet med anden ram.

Henrik

Fra : Skovtrolden

Dato : 06-10-05 21:39

Hej