Grafikkort tilt?
Fra : Martin Skands

Dato : 03-10-05 14:19

Hey!

Jeg er den (u)lykkelige ejer af et Nvidia Geforce 5600FX grafikkort.
Jeg har hørt at når du opdaterer driveren til grafikkortet, kan
computeren "tilte" ind i mellem (min gør det dog hele tiden). Og så
skal man finde en gammel driver frem og bruge den!?!?!? Kan det passe?
Og forringer det ikke kvaliteten af mit grafikkort, hvis jeg bruger
noget gammelt? Det kan jo også være at jeg skal købe mig et nyt, men
hvad er erfaringerne herude? Hvilket et er bedst til prisen?
Jeg har en Pentium 3.2, med 1,5 gb ram.
Hvad si'r I?

_-_ Sovs til alle _-_

Fra : JK

Dato : 03-10-05 15:26

On 03 Oct 2005 13:18:48 GMT, Martin Skands <combatcurtis@R1YFHmail.dk>
(slet R1YFH) wrote:

> [...]
>noget gammelt? Det kan jo også være at jeg skal købe mig et nyt, men
>hvad er erfaringerne herude? Hvilket et er bedst til prisen?

Har du hentet den nye driver fra www.nvidia.com ?

Har du afinstalleret den gamle driver, før du installerede den nye ?
det gøres i Kontrolpanel, system, enhedskontrol.

Har du hentet nyeste directx fra microsoft ?

Hvilket grafikkort mærke er det ?

F.eks. asus er ikke altid nvidia-kompatible. Der er det ofte bedst at
bruge asus's egne drivere.

ftp://ftp.asuscom.de

Når du skriver, at det 'tilter'. Jeg kender godt det udtryk. Men hvad
får det til at tilte ? Web-browser skulle da gerne køre. Eller er det
med et bestemt spil.

Du kan altid reinstallere med den driver der fulgte med kortet på CD.
Problemet kan sagtens skyldes andre ting i din PC (software). Eller en
bios opsætning.

mvh

John