Slankeprodukt anmeldelse
Fra : Pernille Sylvest /MH

Dato : 08-06-01 11:59

Jeg fandt denne artikel på AVIDA med en anmeldelse af de mest kendte
slankeprodukter, der kan købes uden recept:
http://www.avida.dk/Crosslink.jsp?d=349

Selvom en radikal kostomlægning og mere bevægelse er vejen for de svært
overvægtige, så er nogle af de bedre produkter en ide til at komme godt
fra start (eller for at fjerne den mindre overvægt).

Pernille Sylvest
Arb: http://net-medier.dk/
Priv: http://bell.dk/
Inte: http://romancedanmark.dk/

Fra : Modesty

Dato : 08-06-01 12:35

"Pernille Sylvest /MH" <pernille.sylvest@net-medier.dk> wrote
> [...]
godt
> fra start (eller for at fjerne den mindre overvægt).

Hej Pernille Sylvest
Selvom jeg vil give dig ret i at det er et kig på kosten og bevægelse
der skal til, så er det nu meget sjovt at se hvad de skriver om de
forskellige produkter. Der er da et par af produkterne, man kan trække
lidt på smilebåndet af og andre hvor jeg giver forfatteren af det ret.
Fx har det undret mig at man indtager grøn the i kapsler, istedet for at
drikke det. Men det er måske som med mad, jeg foretrækker den ægte vare,
frem for pulvere og piller.
Venlig hilsen
Maria

--
"To know others is wisdom, to know oneself is enlightenment."
- Tao Te Ching