Problemer med MOHAA
Fra : Mythos

Dato : 29-10-05 20:18

Hej rødder

Jeg har installeret den første MOHAA, og den kører fint. I dag fik jeg en
lille gave, der var 3 spil af MOHAA i med Spearhead og Breakthrough. Den er
købt i Merlin under navnet Warchest.

Den første kører fint, ingen problemer der, og jeg har patchet den og der
virker også, MEN, de to andre, de vil slet ikke starte op. Det vil sige, det
vil de godt, men det eneste jeg ser er denne sorte firkant med rullende gul
tekst, så ryger det af og går til skrivebordet, mere sker der ikke, og det
er begge der gør det. Er der nogen der har en eller anden forklaring på det
?

Det skal siges at jeg før har kørt alle spil, men med "lånte" udgaver, de er
så af-installeret, og de nye og mine egne er kommet på, men det virker ikke.
Er det mon muligt at der er rester af et eller andet i reg-databasen der
laver knuder ?

Mythos

Fra : PL

Dato : 30-10-05 09:09

"Mythos" <nogo31@hotmail.com> wrote in message
> [...]
virker
> ikke. Er det mon muligt at der er rester af et eller andet i

Du kan evt. opdatere din grafikdriver.

PL

Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
2 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!

Fra : Mythos

Dato : 30-10-05 09:45

> Du kan evt. opdatere din grafikdriver.
>
> PL

> Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
> 2 spam mails er blokeret indtil videre.
> Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!

Det er sket, så det er ikke der problemet ligger, men jeg har godt nok ikke
prøvet Thomas's løsning.

Mythos

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 30-10-05 09:12

On Sat, 29 Oct 2005 21:18:11 +0200, "Mythos" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
> er begge der gør det. Er der nogen der har en eller anden forklaring på det

Det er desværre et kendt problem med flere EA-titler. Hvis du har
brugt RefreshForce (eller på anden måde har tvunget specifikke
opdateringsfrekvenser), så prøv at gendanne indstillingerne.

(Og se hvor længe du kan holde ud at kigge på 60 Hz.)

Jeg ved ikke, om der er andre løsninger.

Venligst
Thomas

Fra : Jan Larsen

Dato : 30-10-05 09:38

Hvilket grafikkort har du

mvh
Jan
www.combatclan.dk ( moh speerhead clan)

Fra : Mythos

Dato : 30-10-05 09:49

> [...]
>
> (Og se hvor længe du kan holde ud at kigge på 60 Hz.)
>
> Jeg ved ikke, om der er andre løsninger.

Nu har jeg lige prøvet at gå fra 75 til 60 Hz, men det gav det samme
resultat. Men hvis du mener det kan være noget med grafikkortet, så vil jeg
kigge mere på indstillingerne for mit Tyan G9700 Pro kort.
Det er lidt surt at der skal være så store problemer, og at det er fra EA
Games, men det må man så barre leve med.

Mythos

Fra : Jan Larsen

Dato : 30-10-05 10:51

> [...]
> Det er lidt surt at der skal være så store problemer, og at det er fra EA
> Games, men det må man så barre leve med.

Hvilke driverversion bruger du til dit grafikkort

jan

Fra : Mikael Schøler

Dato : 30-10-05 11:48

Mythos wrote:

> [...]
> Det er lidt surt at der skal være så store problemer, og at det er fra EA
> Games, men det må man så barre leve med.

Hvis du anvender catalyst drivere (kender ikke Tyan kortet), så funker
5.10 ikke til Mohaa.. Nedgradér til 5.8..

Fra : Mythos

Dato : 30-10-05 12:53

> Hvis du anvender catalyst drivere (kender ikke Tyan kortet), så funker
> 5.10 ikke til Mohaa.. Nedgradér til 5.8..

Under egenskaber for grafikken, der står der under drivere at jeg bruger
driverversion 8.18.0.0 og catalyst kontrol center står der jeg bruger
catalyst v. 05.10

Det der undre mig mest, det er at jeg godt kan spille den første, MOHAA, men
ikke Spearhead og Breakthrough.

Jeg har nu prøvet at slå alle sagerne fra i Catalyst, og sat alle ting til,
jeg har ændret her og der og alle vegne, og forsøgt at starte spillene
mellem hver ændring, men intet hjælper, surt.

Hvis jeg går i mappen hvor spillene er installeret, og finder filerne
configure Spearhead eller samme for det andet, så er det slet ikke min
maskine den ser, det er helt andre oplysninger jeg får frem end hvad min
maskine er. Jeg ligger et billede i dk.binaer under mohaa problem.
Jeg har en P4 2.8 Mhz, 1 Gb Ram og 128 RAM på grafikkortet.

Mythos

Fra : Mikael Schøler

Dato : 30-10-05 14:02

Mythos wrote:

> [...]
> maskine er. Jeg ligger et billede i dk.binaer under mohaa problem.
> Jeg har en P4 2.8 Mhz, 1 Gb Ram og 128 RAM på grafikkortet.

Hvis du nu prøver det jeg sagde, så tror jeg det kommer til at virke
Mohaa:aa virker med 5.10 men det gør Spearhead ikke. Find catalyst
driver 5.8 og installér den. Så skulle din spearhead gerne virke

Fra : Mythos

Dato : 30-10-05 17:14

> Hvis du nu prøver det jeg sagde, så tror jeg det kommer til at virke
> Mohaa:aa virker med 5.10 men det gør Spearhead ikke. Find catalyst driver
> 5.8 og installér den. Så skulle din spearhead gerne virke

SÅDAAN mand, nu kører det. TAKKER stort

Sikke noget bavl, hvorfor pokker er der sådan ged i det med drivere, de
burde skamme sig.
Nu er resten af weekenden reddet TAKKER

Mythos

Fra : Mikael Schøler

Dato : 30-10-05 19:03

Mythos wrote:

> SÅDAAN mand, nu kører det. TAKKER stort
Det var så lidt.

> Sikke noget bavl, hvorfor pokker er der sådan ged i det med drivere, de
> burde skamme sig.
JA jeg ved det heller ikke. Jeg tror jeg nåede at reinstallere HELE
mohaa 3-4 gange før jeg forsøgte med en anden catalyst driver..

> Nu er resten af weekenden reddet TAKKER

Du er velkommen til at spille online sammen med en flok ældre gutter. Vi
starter kl 21 ca.. :)

Spearhead er spillet: 81.7.176.138:27400