Skærme
Fijala 3554
sende billede via bluetooth eller andet tr~
Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 29-10-05 16:19

Hej Gruppe

Jeg har lige erhvervet mig logitech mx5000 desktop... bluetooth mus og
tastatur...
jeg vil gerne have mulighed for at sende skærm-signal til min projektor som
er i tilstødende lokale luftlinien er ca 6-7 meter og der er en invendig
trædør imellem som vil være lukket ved brug!

hvis jeg skal trække kabel vil dette imidlertid skulle være mindst 15-17
meter, hvilket vil blive dyrt og så vidt jeg ved give et meget dårligt
billede, hvis der overhovedet vil blive et billede uden repeatere...

nogen idéer ?? skal også have sendt lyd til forstærkeren... kan bluetooth
donglen følge med til alle de data ??

--
Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menu-kort.dk