Freeware golf
Fra : Cifly

Dato : 29-10-05 11:12

Hejsa.

Nogen der kan anbefale et freeware golf spil?

Cifly

Fra : Kim

Dato : 30-10-05 23:40

http://www.google.dk/search?hl=da&q=download+freeware+golf+&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Fra : Søren G

Dato : 01-11-05 14:07

"Kim" <no.way@dude.dk> wrote in message

http://www.google.dk/search?hl=da&q=download+freeware+golf+&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Og hvilket link af de 2 millioner og 850 tusind vil du anbefale Cifly at
klikke på ? (Hint : Hvis du endelig vil henvise via google, så lav i det
mindste en ordentlig søgning der ikke returnerer små 3 millioner hits).

--
Søren

Fra : TommyF

Dato : 02-11-05 16:08

On Sat, 29 Oct 2005 12:12:00 +0200, "Cifly"
<clauss"nospam"@postkasse.net> wrote:

>Hejsa.
>
>Nogen der kan anbefale et freeware golf spil?
Jeg har et Links2003 jeg ikke bruger mere, det kan du få billigt.

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : Jeppe Larsen

Dato : 03-11-05 12:17

On Sat, 29 Oct 2005 12:12:00 +0200, Cifly wrote:

> Hejsa.
>
> Nogen der kan anbefale et freeware golf spil?
>
> Cifly

Nu ved jeg ikke om det lige er ren golf eller minigolf du søger, men af
minigolf kan jeg da anbefale Neverputt (som er en del af spillet Neverball).

http://icculus.org/neverball/

Og det er frit.

--
vh
Jeppe W. Larsen

"Logic is the beginning of wisdom; not the end."

Fra : Kasper Aae

Dato : 03-11-05 22:56

On Sat, 29 Oct 2005 12:12:00 +0200, "Cifly"
<clauss"nospam"@postkasse.net> wrote:

>Hejsa.
>
>Nogen der kan anbefale et freeware golf spil?

Prøv dette on-line golfspil:

http://www.shot-online.com

--
Kasper Aae

Fra : Cifly

Dato : 06-11-05 07:44

Hej med jer.

Tak for jeres mange gode indlæg. Tjekker forslagene ud og ønsker jer en god
dag.

Cifly