Faxmaskine i router ?
Fra : ----PS

Dato : 28-10-05 15:49

Jeg har tdc bredbånd, og trådløst netværk i huset med en Netgear router.
Nu har jeg så fået mig en faxmaskine, men spørgsmålet er så hvor jeg skal
sætte telefonledningen fra faxen ind? Kan jeg uden videre bare sætte den i
en ledig indgang i routeren?
Preben

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-05 17:13

> [...]
> sætte telefonledningen fra faxen ind? Kan jeg uden videre bare sætte den i

Hej

Du skal sætte telefonledningen fra faxen i telefonstikket (:

Hvis du har ip telefoni skal du selvfølgelig sætte ledningen i din ip
telefoni boks/telefon.

Hilsen

Christain

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-10-05 19:14

In article <43623a67$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, ----PS wrote:
> [...]
> sætte telefonledningen fra faxen ind? Kan jeg uden videre bare sætte den i

Den skal i samme hul i vægen som din telefon.
Hvis du ikke har telefon skal du have en VoIP adapter til ca. 4-800 kr,
og abonnement hos en VoIP udbyder. Abonnement er gratis hos Musimi.dk
hvis du kun skal sende (men forudbetalt taletid), og koster 7,50 kr/md
for et rigtigt telefonnr hvis andre skal fax'e til dig.

Fra : ----PS

Dato : 28-10-05 20:22

Takker ...var bare i tvivl om adslforbindelsen skulle blandes ind i
det...men den har jo sit eget stik kan jeg se, så jeg kobler faxen på
telefonen og håber det virker.
Preben
..