S: Kraftig elastik harpun
Fra : Jan Birk

Dato : 27-10-05 08:59

Det bliver ikke til så meget jagt mere, så jeg sælger min harpun:

*) ca. 1,6 meter lang
*) 2 gange elastikker (varieret affyringskraft)
*) Spydhjul med 50 meter line
*) Harpunen hedder: Master16 fra Valerio Grassi

Harpunen er meget kraftig og har en del fisk på samvittigheden. Den er
godt vedligeholdt og virker upåklageligt.

Priside: 500,-

Kan afhentes i Valby

jb+ringbindet+dk

/Jan

Fra : Torben

Dato : 27-10-05 10:23

"Jan Birk" <jan.birk@invalid.domain.null> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Harpunen er meget kraftig og har en del fisk på samvittigheden. Den er
> godt vedligeholdt og virker upåklageligt.

Jeg er interesseret, har sendt mail.

-Torben

Fra : Jan Birk

Dato : 27-10-05 18:15