Skærme
Fijala 3554
Skærm prroblem
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-10-05 22:28

Jeg Har fået mig en ny acer faldskærm men når jeg vil spille pc spillet
cold fear får jeg sort skærm når spillet starter. kan høre spillet kører som
det skal men på skærmen for jeg denne besked " input not supported"
Kan ikke andet tro andet end det må være skærmen, da jeg tidligere har kørt
spillet på anden skærm.
Har desuden prøvet på en anden pc med samme problem til følge.

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh.
Jesper

Fra : CopyCat

Dato : 27-10-05 22:10

> [...]
kørt
> spillet på anden skærm.
> Har desuden prøvet på en anden pc med samme problem til følge.

Det kunne være at du kører spillet i en opløsning der ligger for høj i
forhold til hvad din fladskærm kan vise ..

Så på med din gamle skærm ., og juster opløsningen i spillet ned til noget
din monitor kan vise ..

~~Frank .,

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 29-10-05 17:33

Det har jeg osse prøvet.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-11-05 02:57

"Jesper Nielsen" <faust@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kørt
> spillet på anden skærm.
> Har desuden prøvet på en anden pc med samme problem til følge.

Har spillet en failsafe opstart?
Spillet vil sikkert prøve at køre med en højere opdateringshastighed end
skærmen kan klare, prøv at sætte den til 60 hz.

Mvh
Benjamin