Nye aktive medlemmer søges (Nordsjælland, ~
Fra : Henrik Manley

Dato : 26-10-05 14:40

Danmarks mest aktive dykkerklub søger nyt blod så vi kan opretholde vores
høje aktivitets grad.

Vi holder til i Farum og dykker mest i området omkring Øresund, sydlige
Kattegat og Østersøen. Derudover er der længere ture til Sverige, Norge,
Ægypten og senest Skotland. Du kan læse om vores ture på vores hjemmeside
http://havbasserne.dk. Vi har masser af erfaring og godt udstyr i form af
både, kompressorer og blenderudstyr til Nitrox.

Vi kan tilbyde masser af dyk, øl, godt kammeratskab, gode faciliteter,
masser af arbejde, liv i mailboksen, løgnehistorier og lave udgifter.

Vi søger:

Dykkere der er kommet ud over de første dyk med en uddannelse som CMAS**/AOW
eller tilsvarende, vi kigger mere på din måde at dykke på frem for dit
bevis. Du skal være glad for at dykke, meget gerne have bil med krog og et
kørekort til trailer (stor fordel). Hvis du også har lyst til at yde dit i
en klub vil det også være en fordel.

Mere info hos m@nley.dk

Og nej vi tjener ikke en krone på dette men holder dyk prisen nede..

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : HKN

Dato : 26-10-05 19:03

"Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message
> Danmarks mest aktive dykkerklub søger .......

Nå, jeg var ikke klar over at du var medlem af VSK

-Henrik

It has removed 54 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : HKN

Dato : 26-10-05 19:25

"HKN" <mabehemaFJERN@DETTEtdcadsl.dk> wrote in message

> Nå, jeg var ikke klar over at du var medlem af VSK

Rettelse: at du også er medlem!

Fra : Allan Hansen

Dato : 26-10-05 20:17

"HKN" <mabehemaFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, jeg var ikke klar over at du var medlem af VSK

Men den hastighed i har når i tager jeres gummibåd op på slæbestedet i
Hornbæk kan man vel næppe kalde det aktivitet

Allan Hansen

Fra : Henrik Manley

Dato : 26-10-05 22:12

Så lige i dag, TDC har givet mig en ny ADSL linie til min mail server og
været så betænktsomme at filtere port 25 fra så jeg lige præsis ikke kan
modtage mail på m@nley.dk det skulle være rettet den 27/10 omkring middag.

--
Henrik Manley
email m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 27-10-05 20:02

Henrik Manley skrev i Message-ID:
<435ff116$0$38620$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> Så lige i dag, TDC har givet mig en ny ADSL linie til min mail server og
> været så betænktsomme at filtere port 25 fra så jeg lige præsis ikke kan
> [...]

Wow - er der andre spændende nyheder fra Manley's verden??? Jeg havde et
problem med nogle .htaccess filer tidligere, men det er heldigvis
rettet! Puuh ha da.

Jeg troede man MODTOG mail på port 110/143, men det er nok bare mig der
ikke har styr på protokollerne?

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Kent Friis

Dato : 27-10-05 21:54

Den Thu, 27 Oct 2005 21:02:27 +0200 skrev Peter Fjelsten:
> [...]
> rettet! Puuh ha da.
>
> Jeg troede man MODTOG mail på port 110/143, men det er nok bare mig der

Nopes, man HENTER mail på 110/143.

Mvh
Kent

Fra : Henrik Manley

Dato : 27-10-05 22:04

> Wow - er der andre spændende nyheder fra Manley's verden??? Jeg havde et
> problem med nogle .htaccess filer tidligere, men det er heldigvis
> rettet! Puuh ha da.

Godt for dig, du skal lige prøve at se det i helhed, jeg havde jo bedt folk
om at sende mail til mig og samtidtigt lægger TDC min mail ned med et filter
der gør på en måde så dem der sender mig mail ikke kan se at de ikke kommer
frem. Derfor denne oplysning så de ikke skulle føle sig dårligt behandlet
når de ikke fik svar.

> Jeg troede man MODTOG mail på port 110/143, men det er nok bare mig der
> ikke har styr på protokollerne?

Der er nok..... Når du henter mail bruger du port 110 (POP3) eller 143
(IMAP4) trafik til postserveren forgår på port 25 (SMTP)

--
Henrik Manley
email m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 27-10-05 22:28

"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse
> Der er nok..... Når du henter mail bruger du port 110 (POP3) eller 143
> (IMAP4) trafik til postserveren forgår på port 25 (SMTP)

Jeg bruger port 8080 fordi det har jeg det rart med :)

Fra : Anders

Dato : 28-10-05 10:52

> Jeg bruger port 8080 fordi det har jeg det rart med :)

Men det er jo *klart* en ikke-DIR måde at gøre det på

Mvh Anders

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 28-10-05 11:14

"Anders" <anders_bystrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>Men det er jo *klart* en ikke-DIR måde at gøre det på

Oh really?.. men hvis jeg nu har det rart med det?

Fra : Henrik Manley

Dato : 28-10-05 12:16

> Oh really?.. men hvis jeg nu har det rart med det?

Så kan det jo ikke være DIR....

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 28-10-05 12:34

> Så kan det jo ikke være DIR....

Nej men det er så rart ?

Fra : Allan Jensen

Dato : 28-10-05 15:35

.....du er sgu´da ikke for klog Manley, der er lige et par DIR-genier som
viser klubben lidt interesse (sikke en berigelse det kunne være) og så skal
du fornærme dem.

mvh. Allan

Vi bliver aldrig en rigtig seriøs klub,

Fra : Henrik Manley