[Outlook] Udskrift af afsendt mail der vis~
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 26-10-05 13:26

I Outlook Express viser den at der er vedhæftet fil(er) når jeg printer den
sendte e-mail ud fra sendt mappen. Kan det samme lade sig gøre i Outlook?
Der kan jeg ingen steder se at der er vedhæftet filer til e-mailen

Er der evt. anden måde at dokumentere at der er vedhæftet filer på?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Benjamin Søgaard

Dato : 29-10-05 13:25

> [...]
> Der kan jeg ingen steder se at der er vedhæftet filer til e-mailen
>
> Er der evt. anden måde at dokumentere at der er vedhæftet filer på?

Hej Thomas.

Outlook viser en Ikonliste af hvilke filer der er vedhæftet på udskriften
som standard.

Mvh Benjamin

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 01-11-05 10:05

"Benjamin Søgaard" <trorduselvdet@ingensteder.uni> skrev i en meddelelse
Outlook?

> Hej Thomas.
>
> Outlook viser en Ikonliste af hvilke filer der er vedhæftet på udskriften
> som standard.

Ja når det er en e-mail der er modtaget, men ikke når det er en e-mail jeg
har sendt og så printer den fra sendt bakken

Fra : Benjamin Søgaard

Dato : 02-11-05 20:22

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ja når det er en e-mail der er modtaget, men ikke når det er en e-mail jeg
> har sendt og så printer den fra sendt bakken

Det forstår jeg ikke, jeg prøvede nemlig fra sendt post.
Jeg har prøvet op imod Exchange og brug af PST, ingen forskel.
Hvad sker der hvis du flytter et af de sendte emner til f.eks indbakken, med
udskriften?
Er der formularstyring på jeres sendt post?
Har du sidste servicepack til Outlook/Office?
Hvilken outlook version?

Mvh Benjamin