Excel - indsætte kryds i celle
Fra : Thorkil Jensen

Dato : 25-10-05 18:55

Hej
Jeg jar måttet opgive at indsætte et kryds der går fra hjørne til hjørne i
en celle.
Kan nogen fortælle mig hvordan.

Mvh. Thorkil Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-05 19:12

> Jeg jar måttet opgive at indsætte et kryds der går fra hjørne til hjørne i
> en celle.
> Kan nogen fortælle mig hvordan.

Ja det tror jeg. Marker den celle du vil lave krydset i og tryk på formater
celle (CTRL+1)
Vælg kanter og marker de 2 streger som giver et kryds.

Mvh. Allan

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 25-10-05 20:05

Mange tak for det - sådan skal det gøres......................så nu kan jeg
komme videre i mit skema.

mvh. Thorkil