Bilspil til PC
Fra : Peter Jensen

Dato : 25-10-05 16:27

Hej,

Hvilket bilspil til PC er bedst? Den skal være et "realistisk" spil (så
realistisk som det nu kan blive, når der er tale om spil). Skal også helst
være et gadeløbs spil, eks. noget Formel1 eller lign. Nogle gode bud?

Fra : Jasper Norman

Dato : 25-10-05 23:24

> Hvilket bilspil til PC er bedst? Den skal være et "realistisk" spil (så
> realistisk som det nu kan blive, når der er tale om spil). Skal også helst
> være et gadeløbs spil, eks. noget Formel1 eller lign. Nogle gode bud?

Er det ikke gadeløb ELLER F1?

Du kommer ikke udenom Need For Speed serien. Prøv fx. NFS Underground.

Jeg har ikke den store forstand på F1 spillene. Men dem jeg har prøvet har
alle haft mulighed for at indstille graden af realisme. Lige fra om bilen
skal gå i stykker ved sammenstød til graden af front/bag vinge over til
vægtfordelingen for/bag på bilen.

Men tjek lige www.gamespot.com og du vil blive en del klogere.

Mvh

Jasper

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 26-10-05 11:33

"Jasper Norman" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ikke gadeløb ELLER F1?

Jo det må det være.

> Du kommer ikke udenom Need For Speed serien. Prøv fx. NFS Underground.

Realistisk?

Jeg vil anbefale:
GTR
http://www.10tacle.com/gtr-game/

GT Legends. Helt nyt spil.
http://www.gt-legends.com/

Du kan selv vælge en masse indstillinger omkring realisme, bl.a i form af
katagorier, hvor man karaktisere sig selv som amatør eller professionel.

Og så er det også en god grafik samtidigt. Det gør jo ikke noget

Du kan evt. også kigge på det gamle Grand Prix Legends. Om det er til
at få fat på stadig, ved jeg ikke. Det er et ældre spil efterhånden.

/Kenneth Iversen

Fra : TexasFlood

Dato : 26-10-05 21:19

Er helt enig med Kenneth - hvis det er realisme du søger så er det ikke NFS
serien du skal søge efter.

Helt klart GTR eller GT Legends.

Er du til superrealistisk fedt rallyspil, så få fat i Richard Burns Rally -
det er realisme så det batter.

Carsten

Fra : Esben

Dato : 27-10-05 08:53

> [...]
> katagorier, hvor man karaktisere sig selv som amatør eller professionel.
>
> Og så er det også en god grafik samtidigt. Det gør jo ikke noget

Hvordan fungerer multiplayerdelen i det? Er der servere man kan logge på
vilkårligt? Jeg prøvet demoen, og er blevet helt bidt af det. Corvetten har
den ondeste lyd :)

--
Esben

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 27-10-05 11:40

"Esben" <esben@gruf.LAND> skrev i en meddelelse
> Hvordan fungerer multiplayerdelen i det? Er der servere man kan logge på
> vilkårligt? Jeg prøvet demoen, og er blevet helt bidt af det. Corvetten
> har den ondeste lyd :)

Indtil videre har jeg kun prøvet demo´en. Spillet skulle have været
udkommet men er åbenbart ikke kommet til lille Danmark endnu.

Der er ihvertfald ingen som har det på lager. Men det må jo være
lige på trapperne.

Og ja. Corvetten har den ondeste lyd

/Kenneth Iversen

Fra : Søren Christensen

Dato : 27-10-05 11:00

Hent demoen til Cross Racing Championship 2005. Et herligt gaderæsspil og
realistisk i stil med Gran Turismo serien til PS2. Du kan også hente en demo
af GT legends, her kører du dog i ældre biler, men meget realistisk selvom
jeg synes CRC2005 er sjovere. GTR er også cool nok men smag og behag. Start
evt. med demoerne så kan du bedre vælge hvad du skal investere i. Hent dem
feks. på gemershell.com

Mvh Søren

Fra : Søren Christensen

Dato : 27-10-05 11:01

"Søren Christensen" <webmailo@maildoesntwork.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Start
> evt. med demoerne så kan du bedre vælge hvad du skal investere i. Hent dem

der skulle have stået www.gamershell.com

Mvh Søren

Fra : Janus

Dato : 28-10-05 10:32

Peter Jensen wrote:
> [...]
> realistisk som det nu kan blive, når der er tale om spil). Skal også helst
> være et gadeløbs spil, eks. noget Formel1 eller lign. Nogle gode bud?

Om spillet er superrealistisk, ved jeg ikke lige ... men ellers er der
altid god underholdning at finde i Colin MacRae Rally. Mener 3'eren er
det nyeste(?)

Vh Janus

--

Kids, try this at home: http://www.legendsrpg.net/index.php?refid=799