Excel 2k3
Fra : Mike Johnson

Dato : 25-10-05 14:26

Hej

Er der nogen som kan sige mig hvordan man skjuler et ark i et regneark
?

På forhånd tak

MJ

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-10-05 14:45

"Mike Johnson" <powerviper4@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som kan sige mig hvordan man skjuler et ark i et regneark ?

Formater -> Ark -> Skjul

--
Peter J

Fra : Mike Johnson

Dato : 26-10-05 22:33

Hmmm, havde prøvet det, men denne var ikke aktiv, så i mit tilfælde
har der så ikke været tale om et skjult ark...

Men ellers tak for din tilbagemelding

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 26-10-05 22:29

Hej Mike.

Et ark kan være skjult som Hidden, dvs, du kan vise/skjule under Formater -
Ark.

Et ark kan også være skjult som: Very Hidden og så kan det ikke komme frem
via Formater - Ark.
Se ind i VBA delen, om der her er flere ark.

Måske skulle du overveje, at beskrive hvad dit problem er.
Jeg har prøvet med min krystalkugle, men forbindelsen synes dårlig.

Jørgen Bondesen

Fra : Mike Johnson

Dato : 27-10-05 11:38

Ja, jeg havde ikke så meget tid til at gå så meget i detaljer, men kan
godt se det for din vinkel

Det drejer sig om noget VBA som fejlede, men det er på plads nu.

Men det var måske også mere en generel beskrivelse på de forskl.
beskyttelsesformer.

Fx. om det var arket men også den "very hidden" funktion, da jeg før
har fået en del grå hår for at lokalisere lign. problematikker. Men
jeg prøver lige at se om jeg kan finde noget på nettet om beskyttelsen
inde fra vba delen.

Thankz

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 27-10-05 15:33