"Skriv adgangskoden til netværket"
Fra : Ejvind Faerk

Dato : 23-10-05 15:43

Jeg er (på 2. dag!) i færd med at prøve at sætte min kones nye (min gamle)
PC op til at bruge Gmail i Outlook 2003. Jeg har været på Googles
vejledning "Indstillinger for e-mails", som jeg har fulgt nøje.

Jeg har check på brugernavn, og har fornyet password'et hos Google.
Alligevel beder et popup-vindue konstant om brugernavn og password, og i
stedet for at lukke mig ind, skriver et status for send-modtag-vindue:

Opgaven 'J's Gmail - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC92) :
'E-mail-serveren afviste dit logon. Kontroller brugernavnet og adgangskoden
under egenskaber for din konto. Klik på E-mail-konti under Funktioner.
Serveren svarede: -ERR [AUTH] Username and password not accepted.'

Det skal bemærkes, at jeg allerede mange gange har skrevet det brugernavn,
og den adgangskode, som G-mail har returneret på min sekundære
e-mail-adresse.

Jeg anvender Cybercity.

Venlig hilsen, faerk

Fra : *** Calle ***