E-Mail
webnoob 5265
Mailadresse hos andet selskab
Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 23-10-05 13:10

Hej

Jeg benytter Cybercity's internet, men har brug for at kunne benytte en
mail adresse på struer net.

Kan jeg godt modtage mails men ikke sende. Kan dette lade sig gøre?

På forhånd tak

Kenneth

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-10-05 13:15

Kenneth Jakobsen skrev:

>Kan dette lade sig gøre?

Sæt cybercity-mailkontoen op til at benytte struer net's smtp-server

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Hans

Dato : 23-10-05 13:18

Ivan V. Klattrup wrote:

> Sæt cybercity-mailkontoen op til at benytte struer net's smtp-server

Det er omvendt. Han skal sætte sin Struer konto til at benytte CC's smtp, da
han befinder sig på CC's net.

Hans

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-10-05 13:23

Hans skrev:

>Det er omvendt. Han skal sætte sin Struer konto til at benytte CC's smtp,
>da han befinder sig på CC's net.

Ja selvfølgelig, jeg fik læst det forkert.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-10-05 13:29

Kenneth Jakobsen skrev:

> Jeg benytter Cybercity's internet, men har brug for at kunne benytte en
> mail adresse på struer net.

> Kan jeg godt modtage mails men ikke sende. Kan dette lade sig gøre?

Ja. Det gør du ved at sætte struernets mailserver op til
indkommende mail og så give den brugernavn og kodeord. Sådan en
opsætning har jeg, for jeg er koblet op mod Stofanet, men
benytter lundhansen.dk-adresser.

Hvis du vil benytte flere mailadresser, kan det måske være
praktisk i stedet at lade de andre blive sendt videre til
hovedadressen. Så behøver du kun tappe én server.

--
Bertel

Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 24-10-05 22:03

Jeg siger tak for hjælpen - nu spiller det!

Kenneth