Skærme
Fijala 3554
Review af Samsung og Fujitsu Siemens
Fra : Peter Østergaard

Dato : 22-10-05 21:15

Hej NG,

Jeg har overvejet at købe en fladskærm til erstatning for min 6 år gamle IBM
skærm

Jeg har kigget i de seneste tilbudsaviser og set Fujitsu Siemens W19-1 til
kr. 2.899 hos ComputerCity og Samsung 930BF til kr. 3.399 hos Fona
(billigere end hos ComputerCity!!)

Hvem I hvor jeg kan læse anmeldelser af disse skærme?

Mvh,
Peter

Fra : Åge

Dato : 22-10-05 21:48

"Peter Østergaard" <peter_oestergaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har kigget i de seneste tilbudsaviser og set Fujitsu Siemens W19-1 til
> kr. 2.899 hos ComputerCity og Samsung 930BF til kr. 3.399 hos Fona

Troede du, at ComputerCity er specielt billig?

Fra : John

Dato : 05-11-05 22:36

tÅge skrev:

> Troede du, at ComputerCity er specielt billig?

Med nogen ting er de tÅge.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 22-10-05 22:58

On Sat, 22 Oct 2005 22:14:59 +0200, Peter Østergaard
<peter_oestergaard@hotmail.com> wrote:

> [...]
> (billigere end hos ComputerCity!!)
>
> Hvem I hvor jeg kan læse anmeldelser af disse skærme?

Fona er en meget dårlig butik at handle i. Jeg har kun dårlige erfaringer
med dem og deres service ller mangel på samme.
Kik du hellere her
Så kan du tilmed finde den endnu billigere en hos fona.
/Thomas