er steam nede?
Fra : Poul Johannsen

Dato : 22-10-05 19:12

Hej

Jeg kan ikke logger pa steam. Er steam nede? Og ja jeg har forbindelse til
internettet.

Mvh Poul

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 22-10-05 19:22

"Poul Johannsen" wrote

> Jeg kan ikke logger pa steam. Er steam nede? Og ja jeg har forbindelse til
> internettet.

Næhh, det virker fint her (via TDC)

- Peter

Fra : Poul Johannsen

Dato : 22-10-05 20:00

Hej

> Næhh, det virker fint her (via TDC)

Nu virker det fint her igen. Jeg havde installeret Gunman spillet under
steam og da jeg havde fjernet det igen fungerede steam igen.

Mvh Poul

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 22-10-05 21:02

"Poul Johannsen" wrote

> Nu virker det fint her igen. Jeg havde installeret Gunman spillet under
> steam og da jeg havde fjernet det igen fungerede steam igen.

Gunman Chronicles er ikke supporteret af Steam

Installerede du fra CD'en direkte ind i Steams hierarki af foldere?

- Peter

Fra : Poul Johannsen

Dato : 22-10-05 21:15

Hej

> Gunman Chronicles er ikke supporteret af Steam
> Installerede du fra CD'en direkte ind i Steams hierarki af foldere?

Ja jeg installerede fra cd og ind i mit Steam folder

Mvh Poul.