Inspiration
Fra : TH

Dato : 22-10-05 15:10

Hvem var det der ville sælge sin Buddy inspiration for et stykke tid siden ?
blev den solgt ?

TH

Fra : Kim Heigren

Dato : 22-10-05 21:47

Den har fået en ny og meget glad ejer.
Hvis du er interesseret i at købe enbrugt enhed skal du holde dig til.
Der er reft om dem for tiden.
Jeg er selv blevet den lykkelige ejer af en Inspiration Vision.
Den er der 11 måneders leveringstid på, men den er også bare et lækkert
stykke dykkermaskine.
Hilsen Kim Heigren.

Fra : TH

Dato : 22-10-05 22:18

Tak for svar,Kim

TH

Fra : RL Dyk

Dato : 26-10-05 15:50

Jeg har en helt ny Inspiration med VISION til salg, til omgående levering.

Rasmus Lauritsen
Nortech Diving

Fra : Torben

Dato : 26-10-05 16:39

> [...]
> Jeg er selv blevet den lykkelige ejer af en Inspiration Vision.
> Den er der 11 måneders leveringstid på, men den er også bare et lækkert

Hvad koster sådan en ?

-Torben

Fra : Allan Overgaard

Dato : 26-10-05 22:24