Black & white
Fra : Vibeke og Michael

Dato : 21-10-05 23:13

Hej Ng.

Jeg er nået til den fjerde ø i spillet og har fundet ud af at hæve
totempælene samtidig og fået at vide at den sidste creed er i den person der
blev kaldt guiden.
Jeg har fået vist hvor han er og jeg kan se creeden, men så sker der ikke
mere.

Hvad skal jeg gøre for at komme videre?????

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen

Michael

Fra : Brian Lund

Dato : 21-10-05 23:19

> [...]
> mere.
>
> Hvad skal jeg gøre for at komme videre?????

Puha, et'eren? Det er så længe siden jeg ikke kan huske det! ;)
Du kan prøve at søge på google med spilnavnet og ordet "walkthrough" - Det
skulle undre mig meget om der ikke er en et sted!

Brian

Fra : J.H.

Dato : 22-10-05 08:06

Vibeke og Michael wrote:
> [...]
> ikke mere.
>
> Hvad skal jeg gøre for at komme videre?????

Der er hjælp her:
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/914356.html