Skifte fra Outlook 2003 til Thunderbird
Fra : Mich2

Dato : 21-10-05 21:56

Jeg vil gerne skifte fra Outlook 2003 og til Thunderbird. Jeg har importeret
alt min post fra Outlook og alting ser umiddelbart ud til at være rigtigt.
Men... er der et værktøj, der kan sammenligne antallet af emails i min
Outlook med antallet i Thunderbird, for jeg vil være 100% sikker, før jeg
tager det endelige skridt (og jeg har et nært forhold til mine gamle emails)

Jeg prøvede nemlig at downloade Thunderbird i nyeste BETA og det så også ud
til, at den importerede alt post OK, da den ikke meldte fejl. Jeg opdagede
blot ved et tilfælde, at der mangledes noget post, så derfor vil jeg gerne
lige være sikker.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-10-05 22:50

Den 21-10-05 22.56 skrev Mich2 følgende:
> [...]
> alt min post fra Outlook og alting ser umiddelbart ud til at være rigtigt.
> Men... er der et værktøj, der kan sammenligne antallet af emails i min

Jeg ved ikke, hvordan du kan se antallet i Outlook, men når du markerer
en mappe i Thunderbird, kan du aflæse antallet af mails i statuslinjen
yderst til højre.

>, for jeg vil være 100% sikker, før jeg
> tager det endelige skridt (og jeg har et nært forhold til mine gamle emails)

Forståeligt, men du behøver jo trods alt ikke slette Outlook efter skiftet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på dine downloads med det gratis og spywarefri program Free

Fra : Mich2

Dato : 21-10-05 23:11

> Jeg ved ikke, hvordan du kan se antallet i Outlook, men når du markerer en
> mappe i Thunderbird, kan du aflæse antallet af mails i statuslinjen yderst
> til højre.

Jo, men der er ret mange mapper og det er lidt for meget at skulle tage dem
alle sammen (flere hundrede mapper).

Fra : *** Calle ***

Dato : 23-10-05 09:52

Mich2 wrote:

> Jo, men der er ret mange mapper og det er lidt for meget at skulle
> tage dem alle sammen (flere hundrede mapper).
har du ikke en overordnet mappe, den må da vi totale for alle mapperne under
den
--
*** Calle ***