Tekst på choker
Fra : Ivar

Dato : 21-10-05 17:36

På chokeren på en kinesisk Ufree mini-crosser er mærket med "ON" og
"OFF" i de to ydestillinger. Når den er helt åben er den i position
"ON", og lukket i position "OFF".
Er det ikke en ulogisk opmærkning?

Se evt billeder i dk.binaer.motor.

Ivar Magnusson

--
Prøv den gratis MesNews, hvis du med Outlook Express mangler:
alarm ved svar på egne meddelelser, yEnc, statestik for grupper mm.

Fra : Henning Lund

Dato : 21-10-05 21:12

Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev:
> På chokeren på en kinesisk Ufree mini-crosser er mærket med "ON" og
> "OFF" i de to ydestillinger. Når den er helt åben er den i position
> "ON", og lukket i position "OFF".
> Er det ikke en ulogisk opmærkning?

Jow den er helt gal på den.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Henning Lund

Dato : 21-10-05 21:25

Henning Lund <falsk_adresse@noget.invalid> skrev:

> Jow den er helt gal på den.

Den er sikkert lavet på en fabrik hvor skævøjerne ikke aner hvad on-off
står for

Fra : Ivar

Dato : 22-10-05 20:35

Henning Lund skrev:

> Den er sikkert lavet på en fabrik hvor skævøjerne ikke aner hvad on-off står
> for

Nu må jeg retfærdig vis sige, at der ikke står choker på den og
i "instruktionsbogen" kalder de den "Air gate adjuster".
Men underligt er det.

Ivar Magnusson

--
Prøv den gratis MesNews, hvis du er træt af Outlook Express'
langsomelige snurren med hardisken.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 24-10-05 16:35

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
> Jow den er helt gal på den.

Hvad er der galt?

Fra : Henning Lund

Dato : 24-10-05 18:30

Brian Axelgaard <ask@for.it> skrev:

> Hvad er der galt?

Kig på billedet ;0)

Fra : Allan Riise

Dato : 24-10-05 18:44

Henning Lund wrote:

> Kig på billedet ;0)

Det er svært hvis han benytter TDC's server, der ligger binære filer kun i
48 timer!

Jeg bruger news.inet.tele.dk og der er billedet fjernet-

--
Allan Riise

Fra : Ivar

Dato : 24-10-05 19:43

Allan Riise skrev:

> Det er svært hvis han benytter TDC's server, der ligger binære filer kun i 48
> timer!

Ja, det er irriterende.
Hvis du ikke er på en modemlinje, vil jeg anbefale dig at prøve
en newsreader, der gemmer meddelelserne og har med automatisk
synkronisering. Hvis du blot starter din newsreader hver anden dag
vil du have meddelelserne lokalt.
Prøv evt. MesNews, som der er link til herunder.

Ivar Magnusson

--
Prøv den gratis MesNews, hvis du egentlig er tilfreds med
Outlook Express, men gerne vil have flere funktioner.

Fra : Henning Lund

Dato : 24-10-05 20:30

Allan Riise <Ari06@pc.dk> skrev:

> Det er svært hvis han benytter TDC's server, der ligger binære filer
> kun i 48 timer!
>
> Jeg bruger news.inet.tele.dk og der er billedet fjernet-

Oki, det var teksten på chokeren der figurerede fuldstændig modsat af
sund fornuft, når chokeren var aktiveret, stor chokerarmen på OFF