Fm2006 er landet..
Fra : Mikael Schøler

Dato : 21-10-05 10:30

Hent allerede nu den første patch:

http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=357

Fra : Dopedog

Dato : 21-10-05 13:54

> Hent allerede nu den første patch:
>
> http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=357

Andre end mig der er lidt skuffet over de få fornyelser ? :s

Fra : Mikael Schøler

Dato : 21-10-05 14:09

Dopedog wrote:

> Andre end mig der er lidt skuffet over de få fornyelser ? :s

Mnja det er jo ikke meget der er sket. Jeg tror at den der team-talk vil
blive et irritationsmoment efterhånden, så det er dejligt den kan
overdrages til ass. manager. Problemet er vel så at det kan give
effekter man ikke vil have hos spillerene..

Ellers har jeg ikke spillet nok til at kunne bedømme det.

Fra : Kim Frandsen

Dato : 21-10-05 18:33

der kan da næsten ikke være flere fornyelser?
Svært at forbedre det mere, de skal jo ikke lave det om til rent arcade, det
har dem der kan lide den slags jo FIFA manager til...

Mvh. Kim Frandsen
You'll Never Walk Alone - Liverpool FC fan
Live Long And Prosper - Star Trek fan
Yahoo MSN ID: piqarddk@yahoo.dk

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 21-10-05 20:39

> der kan da næsten ikke være flere fornyelser?
> Svært at forbedre det mere, de skal jo ikke lave det om til rent arcade,
> det har dem der kan lide den slags jo FIFA manager til...

Jeg synes, at det kunne være fedt, hvis man også havde ansvaret for bl.a.
sponsorer og stadionudvidelse.

Fra : Martin T.

Dato : 21-10-05 21:29

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> wrote in message

> Jeg synes, at det kunne være fedt, hvis man også havde ansvaret for bl.a.
> sponsorer og stadionudvidelse.

Det er også fint nok. Problemet er at så har det ikke så meget med et
egentligt manager spil at gøre. Jeg synes i modsætning til TCM så holder FM
sig til det som at det hele drejer sig om, nemli fodbold

Mvh
Martin T.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-10-05 09:45

Martin T. wrote:
> [...]
> egentligt manager spil at gøre. Jeg synes i modsætning til TCM så holder FM
> sig til det som at det hele drejer sig om, nemli fodbold

hørt. Alt andet pladder kan man få i Fifa Manager og TCM..

Fra : Kasper Aae

Dato : 22-10-05 11:08

On Fri, 21 Oct 2005 14:54:14 +0200, "Dopedog"
<dopedog1996SLETDETHER@hotmail.com> wrote:

>Andre end mig der er lidt skuffet over de få fornyelser ? :s

Hvad havde du forventet af fornyelser?

Mange af fornyelserne i SI-games' serie er ofte små tweaks, som man
først lægger mærke til efter noget tid. Jeg har dog ikke spillet 2006
endnu, så jeg kan ikke rigtigt sige så meget om det.

--
Kasper Aae