Bonita
Fra : per_dyk@yahoo.dk

Dato : 20-10-05 21:52

Hej

Er der nogle der kender til et dykkercenter, klub eller andre der laver
ture til Bonita ved Trelleborg ?
Helst med afgang fra DK

Per

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 21-10-05 10:28

per_dyk@yahoo.dk wrote:
> Hej
>
> Er der nogle der kender til et dykkercenter, klub eller andre der laver
> ture til Bonita ved Trelleborg ?
> Helst med afgang fra DK

Hvis du vil have en god tur til Bonita, så foreslå jeg at du tager
med Ørestad Vragdykker Klub og klubbens kutter Stromboli næste gang
der er tur til Bonita. Se dykprogram på ovdk.se .

Jens Olsen

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 21-10-05 10:29

<per_dyk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der kender til et dykkercenter, klub eller andre der laver
> ture til Bonita ved Trelleborg ?
> Helst med afgang fra DK

Vi var på bonita i fredags :)

Fra : per_dyk@yahoo.dk

Dato : 21-10-05 13:06

jenspolsen@hotmail.com skrev:

> [...]
> med Ørestad Vragdykker Klub og klubbens kutter Stromboli næste gang
> der er tur til Bonita. Se dykprogram på ovdk.se .

Hej Jens

Tak for linket, det er en god hjemmeside. Deres ture udgår bare ikke
fra det "nuværende" Danmark. Jeg ved godt at det ikke er nogen
jordomrejse at tage til Sverige. Men mht. logistikken bliver det hele
noget mere besværgligt plus at der kommer 2 gange broafgift.
Kan den ikke nås fra en god RIB i godt vejr fra eks. Rødvig ?

Per

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 21-10-05 15:18

>Men mht. logistikken bliver det hele
>noget mere besværgligt plus at der kommer 2 gange broafgift.
>Kan den ikke nås fra en god RIB i godt vejr fra eks. Rødvig ?

Vi laver ture til bonita og ares, vi kører over broen til Gislöv Läge havn
hvor der så er 8sm til bonita og 4,5 sm til ares. Sådan en tur koster
omkring 250 kr. pr. næse. Det er en del mere behageligt end at skulle tage
de 30 sm fra rødvig, især da østersøen kan være uforudsigelig mht. vejret.