OT: efterlysning af Street Magic
Fra : Erik Pilgaard Vinthe~

Dato : 20-10-05 20:52

Hej,

Det er nok lidt OFF TOPIC, men jeg er desperat.

Jeg har fået stjålet min Suzuki Street Magic tirsdag aften/nat i Sabro, vest
for Århus. Den er lidt gammel - vel fra 1999/2000 - sort, gul bagfjeder, det
øverste bagskærm er savet af langs sædet og der er en helt ny Leovince TT
udstødning på. Stelnr. er JS1AH611300.

All oplysninger om knallerten, eller tips til hvor jeg kan lede efter den er
meget velkomne. Findeløn gives.

På forhånd tak

Erik

Fra : Sace

Dato : 24-10-05 21:20

Ikke for at forstyrre dit topic - men jeg tror der er nogle der går
meget op i det.

Her i Engesvang (mellem Ikast og Silkeborg) er der også forsvundet en
street magic + Derbi Predator tirsdag ugen før.

Hold øjne åbne med billige scootere!

Fra : Erik Pilgaard Vinthe~

Dato : 25-10-05 18:35

Har du nogen íde om hvad sker der med dem - bliver de skrallet eller kører
de rundt et andet sted i landet?

Fra : Thomas B

Dato : 28-10-05 12:49

"Erik Pilgaard Vinther" <NOSPAM_e.p.vinther@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:435e6ca6$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Har du nogen íde om hvad sker der med dem - bliver de skrallet eller kører
> de rundt et andet sted i landet?

På et tidspunkt her i Aalborg. var der 2 sager hvor politiet lavede
rensagning på 2 adresser på samme tid. Der fandt de et stort antal stjålne
scooter. De personer der havde stjålet scooterne lavede stel nummerne om og
solgte dem i den Blå avis og andre steder.

Thomas