Altid øverste program
Fra : *** Calle ***

Dato : 20-10-05 11:00

Jeg har lavet et lille Delphi program, som jeg godt vil have til altid at
lægge som øverste program på skrivebordet. Hvordan klarer jeg den?

Fra : Michael Thomsen

Dato : 20-10-05 11:20

On Thu, 20 Oct 2005 12:00:27 +0200, *** Calle *** <fake@fake.fake> wrote:

> Jeg har lavet et lille Delphi program, som jeg godt vil have til altid at
> lægge som øverste program på skrivebordet. Hvordan klarer jeg den?

SetWindowPos(..), se Win32 Programmer's Reference i Delphi-hjælpen for
parametre,
eller her: http://www.swissdelphicenter.ch/torry/showcode.php?id=6

//michael

--
Instead of email, use this: http://mtech.dk/thomsen/contact.php

Fra : *** Calle ***

Dato : 20-10-05 12:33

*** Calle *** wrote:
> Jeg har lavet et lille Delphi program, som jeg godt vil have til
> altid at lægge som øverste program på skrivebordet. Hvordan klarer
> jeg den?
Glemte at spørge om hvordan jeg gør, hvis den skal lægge sig ned i systray
når den kører minimeret?
--
*** Calle ***

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 20-10-05 13:35

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> wrote in message
> Glemte at spørge om hvordan jeg gør, hvis den skal lægge sig ned i systray
> når den kører minimeret?

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Systray+delphi

http://www.delphiforfun.org/Programs/Delphi_Techniques/Minimize_to_Systray.htm

hilsen